عباسی گفت: آن چیزی که از دستاوردهای نظام صیانت و حفاظت می‎کند همین نهادهای انقلابی مانند سپاه و بسیج هستند از این جهت دشمنان این نظام تلاش می‎کنند تا باحاشیه‎سازی علیه این نهادها آن اقتدار آنها را تضعیف کنند.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۳۰
|
۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
اسدالله عباسی، عضو کمیسیون آموزش تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج پیرامون بخشی از بیانات اخیر امام خامنه‎ای مبنی بر حمله به سپاه و بسیج و شورای نگهبان در چارچوب طراحی دشمن تصریح کرد: آن چیزی که از دستاوردهای نظام صیانت و حفاظت می‎کند همین نهادهای انقلابی مانند سپاه و بسیج هستند از این جهت دشمنان این نظام تلاش می‎کنند تا با حاشیه‎سازی علیه این نهادها آن اقتدار آنها را تضعیف کنند و با تضعیف این نهادها احتمال نفوذ به مسیرهایی که می‎خواهند فراهم شود.

عباسی با اشاره به نفوذ دشمنان بیان کرد: دشمنان در تلاش هستند به نحوی راه‎های نفوذ را باز کنند و از دریچه‎های مختلف اقتصادی، امنیتی و فرهنگی و موارد دیگر وارد شوند و پایه‎های مستحکم نظام را تضعیف و همچون موریانه پایه‎های آن را سست کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: اما در مقابل مردم و مسئولین نیز بایستی با توجه به ارزش‎ها و آرمان‎های این نظام، انقلابی‎گری و حضور هوشمندانه و بابصیرت و آگاهانه در جامعه بتوانند در برابر این هجمه‎های دشمنان ایستادگی و مقاومت کنند و غفلت نکنند همچنان‎که دشمن شناسی داشته باشند و راه‎های نفوذ دشمن را هم ببندند.

نماینده رودسر در خاتمه خاطرنشان کرد: لذا در قبال این هجمه‎های سنگین دشمنان به این نهادها بایستی تلاش کنیم تا از این نهادهایی که مردمی هستند تقویت و حمایت کنیم تا تیر دشمنان این نظام همچون سال‎ها و دهه‎های گذشته به سنگ بخورد. 
ارسال نظرات