درپی در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح شد؛

تلاش آیت الله هاشمی برای مهار جریان مخالف نظام و رهبری/درگذشت آیت الله هاشمی جریان کارگزاران را بی پشتوانه کرد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: درگذشت آیت الله هاشمی به طور طبیعی جریان کارگزاران پشتوانه مهمی را در عرصه سیاسی کشور از دست می دهد، اصلاح طلبان در حرکت سیاسی خود از ایشان به عنوان یک ابزار برای پشبرد اهدافشان استفاده می کردند که این ابزار از دست آن ها گرفته شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۴۲۴
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش " خبرگزاری بسیج در کرمان، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  در واکنش به در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی و تاثیر آن بر حزب کارگزاران سازندگی ابراز کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی از حامیان و پشتیبانان حزب کارگزاران و به نحوی پشتیبان جریان اصلاح طلب در کشور بودند.
ترقی در ادامه عنوان کرد:  اصلاح طلبان در دوران دولت ایشان و ریاست ایشان بر مجلس فشارهای زیادی به وی وارد کردند و ضربه بدی در مجلس ششم به ایشان وارد کردند اما  ایشان تلاششان این بود که بتواند جریان مخالف و منتقد نظام و رهبری را به شکلی مهار و کنترل کند و جلوی تند روی های آن ها را تاحدی بگیرند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی طوری عمل کردند که موضع جریان مخالف و منتقد نظام به ایشان جلب شد و توانستند آن ها را در جهت حرکت سیاسی کشور مستعد کنند.
ترقی با بیان اینکه به نظر می رسد با درگذشت آیت الله هاشمی به طور طبیعی جریان کارگزاران پشتوانه مهمی را در عرصه سیاسی کشور از دست می دهد، تصریح کرد: اصلاح طلبان در حرکت سیاسی خود از ایشان به عنوان یک ابزار برای پشبرد اهدافشان استفاده می کردند که این ابزار از دست آن ها گرفته شد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که به لحاظ مشروعیت و مقبولیت آسیب جدی هم به کارگزارن و هم اصلاح طلبان وارد خواهد شد و این فضای سیاسی کشور را قدری شفاف تر می کند و آن هایی که حضور آیت الله هاشمی در آن جریان خاص برایشان شبهه بود و تردیدی را در پیدا کردن خط سیاسی صحیح برایشان ایجاد می کرد، امروز شفاف تر در عرصه سیاسی می توانند قدم بردارند و دچار شک و تردید نشوند.
 
انتهای پیام/

ارسال نظرات