یک خیر زنجانی مقیم تهران سند خرید دو دستگاه پیشرفته تشخیص و درمان سرطان را به نام مهرانه زده است.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۷۵
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل مهرانه گفت: یک خیر زنجانی مقیم تهران سند خرید دو دستگاه پیشرفته تشخیص و درمان سرطان به ارزش 70 میلیارد تومان را به نام مهرانه زده است.

مهندس اصغر وثوق با اعلام این‌که زنجانی نباید به دلیل فقر فرهنگی به بیماری سرطان مبتلا شود، افزود: در راستای اعتقاد به این جمله در کنار فعالیت‌های مربوط به حوزه درمان، برنامه‌های پیشگیری را در دستور کار جدی قرار داده‌ایم.

وی استرس را یکی از عوامل اصلی ابتلا به بیماری سرطان عنوان کرد و از مردم خواست تا مهرانه را در تحقق اهداف و رسالت‌هایش در حوزه پیشگیری همراهی کنند.

مهندس وثوق مهرانه را نتیجه عشق به همنوع دانست و به هزینه اختصاص یافته برای خرید هر یک از دو دستگاه رادیوتراپی به قیمت 5 میلیارد تومان و پرداخت هزینه حدود 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای خرید، نصب و راه اندازی دستگاه سی تی سیمولاتور اشاره کرد.

وی از زدن سند خرید دو دستگاه پیشرفته تشخیص و درمان سرطان به ارزش 70 میلیارد تومان توسط یک خیر زنجانی مقیم تهران خبر داد و تصریح کرد: این خیر وصیت کرده است پس از وفاتش این میزان به مهرانه پرداخت شود که با این مبلغ می‌توان پت اسکن (Pet Scan) دستگاه فوق پیشرفته تشخیص بیماری سرطان و سایبرنایف (Cyber Knife) ، دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان را خریداری کرد.

مدیرعامل مهرانه خاطر نشان ساخت: هم اینک بیمارانی که نیاز به بهره‌گیری از این دستگاه پیشرفته درمانی دارند با صرف هزینه‌های بالا به کشورهای دیگر نظیر ترکیه سفر می‌کنند.

ارسال نظرات