آیت الله کعبی در گفتگو با «بسیج»:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) نیز شفیع پیروانش خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۷۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
حضرت معصومه(س) ولی خدا و شفیع آخرت در بهشت استآیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) دختر موسی ابن جعفر (ع) کریمه اهل بیت و زینب(س) دوم اند.

وی افزود: همان نقشی که حضرت زینب(س) برای امام حسین (ع) داشت حضرت فاطمه معصومه (س) این نقش را برای امام رضا (ع) داشتند و همانطور که حضرت زینب (س) خواهر امام، دختر امام و عمه امام هستند حضرت معصومه (س) نیز همین طور هستند.

آیت الله کعبی تصریح کرد: همانطور که حضرت زینب(س) ولی خدا و شفیع آخرت در بهشت است حضرت فاطمه معصومه (س) نیز شفیع پیروانش خواهد بود زیارت این دو بزرگوار نیز بسیار به هم شباهت دارد و حرم قم مقدس به پشتوانه بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و برکت وجودی ایشان و وجود حوزه های کهن فقه اهل بیت به به حرم اهل بیت تبدیل شده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: از عظمت حضرت معصومه (س) همین بس که مراجع بزرگ تقلید و بزرگان دین بعد از سالهای مدیدی در حوزه علمیه قم افتخار بزرگشان این است که در جوار مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) دفن شوند.

وی گفت: امروز وفات حضرت معصومه(س) و سوگوار ی حوزه علمیه قم است و از این بابت طبعا مراسم ویژه ای در حرم ایشان ویژه تکریم و زیارت و تسلیت برقرار است.

ارسال نظرات