خبرهای داغ:
استاندار قزوین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مقام والای خانواده شهید ذکریا شیری تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۵۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فریدون همتی، استاندار قزوین به همراه غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهری با خانواده شهید مدافع حرم شهید ذکریا شیری دیدار کردند.
در این دیدار، استاندار قزوین گفت: همه شهدا در هشت سال دفاع مقدس با روحیه‌ی عاشورایی و محبت به امام حسین(ع) در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.
این مسوول افزود: امروز نیز جوانان دیگری با همان روحیه در خارج از مرزهای ایران، در سوریه حضور می‌یابند تا با مبارزه با دشمنان، از ارزش‌های اسلامی دفاع کنند.
وی با بیان اینکه فضیلت شهدای مدافع حرم بالاتر و بیشتر از شهدای دفاع مقدس است، گفت: خوش به حال خانواده ذکریا شیری که توفیق پیدا کردند، فرزندشان جزو این شهدا باشد.
استاندار قزوین با بیان اینکه خانواده شهدای مدافع حرم نور چشم نظام‌ و ملت هستند، افزود: مسوولان و آحاد جامعه قدردان فداکاری‌های شما هستند و تا ابد ایثار و گذشت‌تان را فراموش نخواهند کرد.
در پایان این دیدار، استاندار قزوین و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مقام والای خانواده شهید ذکریا شیری تجلیل کردند.
گفتنی است، پاسدار مدافع حرم، شهید ذکریا شیری نهم فروردین ماه سال 1365 در خدابنده‌ی زنجان به دنیا آمد و چهارم آذر ماه سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.
پیکر مطهر این شهید گرانقدر در منطقه به جا مانده و تاکنون به کشور بازنگشته است.
از شهید ذکریا شیری، یک دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها