خبرهای داغ:
مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین اذعان کرد: برجام حرکت شکست‌خورده‌ای بود که عده‌ای دوباره آن را امتحان کردند ولی دشمن شناسان از ابتدا به فرجام این توافق آگاه بودند.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۳۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

حجت الاسلام علی عباسی مدیریت حوزه‌های علمیه استان قزوین، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین،در آستانه سالروز توافق‌نامه برجام اظهار کرد: موضوع برجام و آثار و ثمرات احتمالی آن یک موضوع کاملا سطحی و رونمایی است که اهداف سیاسی را دنبال می‌کند.

وی تصریح کرد: توافق با دشمنی که ضد بشریت است و نه تنها هیچ‌گاه خیرخواه ما نبوده بلکه خواهان اصلی سقوط نظام نیز می‌باشد از اصلی‌ترین مشکلات و اشتباهات ما در توافق‌نامه برجام است.

این مسئول ادامه داد: سران آمریکایی‌ از کارکشته‌های مسائل سیاسی هستند که در سیاست‌هایشان نمی‌خواهند طرف مقابل سودی ببرد و اصلا طالب برد، برد نیستند.

مدیریت حوزه‌های علمیه قزوین به نقض برجام توسط آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها بارها در سخنان خود از تامین امنیت اسرائیل، جلوگیری از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و نابود کردن ایران سخن به میان آورده‌اند که خود نوعی دهن‌کجی به ایران و نقض برجام بوده است.

عباسی تشریح کرد: همان‌طور که در ظاهر نیز می‌بینیم متاسفانه ما در بحث برجام نسبت به دانشمندان بسیاری بی‌اعتنایی کردیم و سبب نابودی تعداد زیادی از کارخانه‌ها شدیم حال آن‌که طرف مقابل ما آمریکا تحریم ها را پشت سرهم ردیف کرده بود.

وی برجام را یک حرکت شکست خورده دانسته و تبیین کرد: برجام حرکت شکست‌خورده‌ای بود که عده‌ای دوباره آن را امتحان کردند ولی دشمن شناسان از ابتدا به فرجام این توافق آگاه بودند.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری و مومنین و دشمن شناسان از ابتدا به حیله‌گری‌های آمریکا و این‌که آمریکا اصلا شرایط توافق با ایران را ندارد، هشدار داده بودند.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها