خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا گفت: وقتی در سال 91 صد و هفتاد کشور دنیا در اجلاس غیر متحد ها شرکت می‌کنند، ثابت می کنند ایران کشوری قدرتمند و شناخته شده است، نیازی به این همه هزینه نبود که بخواهیم چهره‌ صلح طلبمان را برای بارهای نشان دهیم.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۳۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

حجت الاسلام  رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین پیرامون سالروز امضای قرارداد برجام  اظهار کرد: یکسال از توافق برجام گذشت، طبق گفته مقامات چیز محسوسی اجرا نشد و با اینکه آقای روحانی از موفقیت های برجام سخن می‌گویند آنچه که روند اقتصاد، بیکاری و تولید حس نمی‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در بحث آمار باید دقت بسیاری کرد ولی متاسفانه آمارهایی که بانک مرکزی ارائه می‌دهد با آنچه که مردم بر سر سفرهایشان احساس می‌کنندکاملا متفاوت است .

این مسئول ادامه داد: شاید کسانی که حقوق های نجومی می‌گیرند احساس کنند اوضاع بهتری را می گذرانیم اما مردم شرایط بهتری را مشاهده نکرده اند.

رحیمی بیان کرد: با فروش نفت برای مردم توفیقی به وجود نیامد، مهم آن است که سهم مردم از فروش این نفت کجاست و پول آن در کجا مصرف می‌شود؟ چیزی محسوسی طی سه سال گذشته نبوده است و تنها مردم دهک های پایین باید با ادامه فشار های اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا  در ادامه این گفتگو تصریح کرد: در دیدگاه رئیس جمهور هدف از برجام رفع تحریم ها بوده و مسئولین دولت و حامیان حرفشان این بود که با برجام معامله کنیم که تحریم ها حل شود، این چیزی بود که به مردم گفته شد.

وی اضافه کرد: هدف دومی که از سوی دولت مردان بعد از نقض برجام گفته شد این بود که هدف ما حامیان دولت این است که به دنیا بفهمانیم که ایران حسابش پاک است و ما اهل تعامل هستیم، این آمریکا است که مشکل درست می‌کند و خواهان تعامل نیست، می‌خواهیم چهره واقعیمان را نشان دهیم.

رحیمی متذکر شد: ایران از ابتدای انقلاب تا به امروز نشان داده است که که با ترویج و تقویت توان هسته و بهره بردن بهینه از این انرژی برای تداوم پیشرفت موافق است و با زور مستکبران برای عدم پیشرفت مقابله می‌کند.

این کارشناس اظهار کرد: وقتی در سال 91 صد و هفتاد کشور دنیا در اجلاس غیر متحد ها شرکت می‌کنند، ثابت می کنند ایران کشوری قدرتمند و شناخته شده است، نیازی به این همه هزینه نبود که بخواهیم چهره‌ صلح طلبمان  را برای بارهای نشان دهیم.

وی در خصوص این سوال که «در صورت توقف توافق نامه برجام روابط آینده ایران را چگونه پیش بینی می‌کنید» اذعان کرد: آمریکا توافق نامه را نقض نخواهد کرد، یعنی اگر ترامپ هم در آینده بطور کلی بخواهد توافق نامه را پاره کند، باز هم اتفاقی نمی‌افتد، چرا که حتما عده ای از این توافق خشنود و راضی هستند زیرا اهدافشان تایید و تعیین شده است و به گفته خودشان نتیجه را برد- برد می‌دانند.

حجت الاسلام رحیمی در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد: امکان ندارد که تمام برجام را یکدفعه کنار بگذارند، ممکن است فشار بیاورند و یا تحریم های جدیدی مانند تحریم های موشکی، حقوق بشر و انتخاباتی وضع کنند اما توافق نامه را نقض نمی‌کنند و در مقابل همه اینها عکس العمل ما مهم است که چگونه ایستادگی کنیم، مسئولین ما باید مواضع لازم را تعیین کنند تا به دشمنان انقلاب اجازه پیشروی ندهند.

1007/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها