خبرهای داغ:
آشوری در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از اجرای برنامه های فرهنگی، هنری متنوع در مجتمع فرهنگی و هنر مهر و در شهرهای توابع شهرستان در ایام ا... دهه مبارک فجر خبرداد.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۲۲
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شعبانعلی آشوری در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت اداره فرهنگ ارشاد اسلامی شاهرود که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، ضمن تاکید بر رعایت نظم و انضباط اداری در خصوص ورود و خروخ، اضافه کاری، ورزش همکاران و پاسخگویی به موقع مکاتبات اداری از سوی کارشناسان مباحثی را مطرح کردند و از زحمات کارکنان در برگزاری دو رخداد بزرگ فرهنگی، بزرگداشت حجت الاسلام احمدی امام جمعه فقید بیارجمند و چهاردهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان در شاهرود تشکر کرد.

وی با اشاره به دهه فجر افزود: برنامه های فرهنگی، هنری به مناسبت دهه مبارک فجر(سالروز پیروزی انقلاب اسلامی) باید بصورت ویژه، با نشاط و ایجاد شادی و امید برای خانواده ها بخصوص جوانان برگزار شود.

آشوری خاطر نشان کرد: خوشبختانه روحیه مشارکت، همدلی و هم فکری بسیار بالایی در بین کارشناسان و کارکنان اداره حاکم است، قطعا موجب انجام فعالیت های فرهنگی ، هنری  به نحو شایسته در شهرستان  گردد و از همه مهمتر مورد رضایتمندی مردم و مسئولین قرار گرفته است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری این اداره در دهه فجر گفت: برپایی نمایشگاه نقاشی، ورک شاپ ، جنگ و نمایش کمدی، شب شعر و خاطره ، محفل انس با قرآن، ده شب ده کانون فرهنگی، هنری مساجد، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران هنرمند و همکاران و ارائه بلیط نیم بهاء سینما فرهنگ شاهرود جهت استفاد خانواده های کارکنان، هنرمندان، بهزیستی؛ از جمله برنامه های فرهنگی، هنری ایام ا... دهه مبارک فجر می باشد که اجرا خواهد شد.

در این نشست کارشناسان فرهنگی ، هنری و ... هم در این نشست پیشنهادات خود را برای اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی، هنری ایام ا... دهه مبارک فجر مطرح کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها