نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه دود اختلاف روسای قوا به چشم مردم می‌رود، گفت: اختلاف‌افکنی هدف دشمن برای استثمار کشور است.
کد خبر: ۸۸۰۵۳۰۸
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ولی‌الله نانواکناری طی گفت‌وگویی با اشاره به دیدار روز گذشته مقام معظم رهبری با جمعی از مردم قم، اظهار کرد: ایشان تاکید داشتند که کاری به بگومگوهای اخیر رؤسای قوا ندارد؛ اینها به حول و قوه‌ی الهی تمام می‌شود، لکن وجود یک قوه‌ قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند، آن چیزی که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم یک قوه‌ قضائیه‌ی مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه‌ریز داشته باشیم؛ اینها را باید تقویت کرد.

وی افزود: دود اختلاف روسای قوا به چشم مردم می‌رود، بنابراین همه باید رعایت کنیم و در راستای هم‌افزایی گام برداریم، اختلاف هیچ سودی برای کشور ندارد و مانع پیشرفت خواهد شد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: سران قوا باید این نکات را در نظر بگیرند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری دست از اختلاف بردارند و بر تبل دشمن نکوبند که عامل این نباشند که کشور دچار تزلزل شود.

این نماینده مجلس در این باره که رهبر انقلاب به تلاش انگلیس برای تجزیه منطقه اشاره کردند، گفت: انگلیس سابقه استعمار طولانی دارد و تجربه تلخی برای ملت ایران به جا گذاشته است، هر لحظه در تاریخ دست استعمار انگلیس را می‌توان پیدا کرد، اما همچنان به دنبال آن است که در منطقه و ایران نفوذ کند.

نانواکناری خاطرنشان کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توانند به منطقه و ایران نفوذکننده، اختلاف‌افکنی بین مقامات کشور است، بنابراین مسؤولان باید توجه داشته باشند در دام توطئه دشمن نیافتند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با هوشیاری از دامی که دشمن برای استعمار منطقه و ایران پهن کرده است عبور خواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها