تله فیلم کیمیا با موضوع اقتصاد مقاومتی که موفق به حضور در بخش مسابقه جشنواره فیلم عمار شده بود کاندید بهترین فیلم بخش نهایی این جشنواره شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۷۳
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تله فیلم کیمیا تولید سیمای مرکز زنجان است که در جشنواره یاس هم کاندید بهترین بازیگر نقش اول مرد با بازی مهدی هاشمی و بهترین آنونس تولیدی تله فیلم شد.

در این تله فیلم ، کیمیا دختر بچه ای است که تاکنون دوبار جراحی کرده وهنوز پاهایش توان ایستادن ندارد، در موازات آن حاج یوسف تمام همت خود را جمع کرده و کارخانه ی دیگرش را خرید، کار این دو کارخانه تولید روی است. بعد از خرید کارخانه ی دوم، ناگهان قیمت جهانی روی بشدت سقوط می کند و همه کارخانه داران متواری می شوند، ولی حاج یوسف تصمیم می گیرد که بماند و ادامه دهد این مسیر با پیوند عاطفی وی با کیمیا، دختر یکی از کارگران کارخانه رویدادهای اصلی فیلم نامه را شکل می دهد.

ترسیم روحیه خودباوری و ارائه الگوهای فداکاری تلاش و بیان خدمات بزرگان و مفاخر جامعه، ترغیب نسبت به محرومیت زدائی از جامعه و معرفی کارآفرینان متعهد و فعالان اقتصادی که در این اثر تلویزیونی به آن پرداخت شده، از شاخصه های مورد توجه هیات داوران جشنواره بوده است.

ارسال نظرات