در پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در کردستان در پی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی
آیت الله حسینی شاهرودی با صدور پیامی، ارتحال یار دیرین امام و رهبری حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۳۱
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان،آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی با صدور پیامی، ارتحال یار دیرین امام و رهبری حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان کردستان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

خبر تاسف بار رجعت یار دیرین امام و رهبری حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی موجب تاسف و تالم اینجانب و یاران انقلاب اسلامی گردید.

ایشان از پیشگامان نهضت اسلامی و همسنگر دیرینه رهبر انقلاب بودند که مجاهدت های ایشان در دوران انقلاب و سالهای جهاد و سازندگی کشور بر تارک تاریخ ایران اسلامی ماندگار است.

 

ملت ایران هیچ گاه پشتیبانی ایشان را از ولایت فقیه فراموش نمی کنند و برکات انقلاب اسلامی ثمره جانفشانی یارانی هم چون ایشان است.

 

اینجانب ضمن تعزیت و تسلیت این ضایعه بزرگ به محضر ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای دام ظله العالی و همه ملت ایران، برای آن مرحوم علو درجات، و برای بازماندگان‌‌ ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.

 

سید محمد حسینی شاهرودی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان

 
ارسال نظرات