خبرهای داغ:
احیای موقوفات و رونق بخشیدن به امور فرهنگی در نقاط محروم شهرستان لنجان. ترحمی اظهار کرد: ۶۰ مجموعه فرهنگی و مذهبی در روستاهای این شهرستان با مشارکت مردمی این کار را دنبال کرده اند.
کد خبر: ۸۸۰۵۲۱۰
|
۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان از امضا تفاهم‌نامه‌ای بین ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان، بخشداری باغبهادران و امام‌جمعه شهر باغبهادران خبر داد که بر اساس آن 60 مجموعه فرهنگی و مذهبی در روستاهای این بخش ساخته می‌شود.

محمدرضا ترحمی در توضیح این تفاهم‌نامه گفت: بر اساس آن، 60 موقوفه که در روستاهای باغبهادران واقع‌شده است به‌صورت رایگان تغییر کاربری و پروانه ساخت از سوی بخشداری دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی در موقوفات معاطاتی به مساحت 15 هزار مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال از محل کمک‌های مردمی و همچنین اجرای طرح‌های تهاتر ساخته می‌شوند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لنجان تصریح کرد: اجرای این طرح بزرگ عمرانی باعث احیای موقوفات و رونق بخشیدن به امور فرهنگی در نقاط محروم شهرستان انجام می‌شود.

ترحمی گفت: در صورت تأمین اعتبار موردنیاز برای ساخت این مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی کل این پروژه‌ها در مدت یک سال ساخته و به بهره‌برداری می‌رسند
ارسال نظرات
پر بیننده ها