با حضور سردار جعفری، فرمانده سپاه؛

روستای محروم قلعه سیمون پوست اندازی می کند

خبرگزاری بسیج: پروژه ۵۱ واحد مسکونی ویژه محرومان روستای قلعه سیمون اسلامشهر دوشنبه بیستم دی ماه، با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح می شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۱۰۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سرگرد شهاب صفایی، مسئول معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با اعلام این خبر افزود: سردار علی نصیری، فرمانده سپاه استان تهران سه شنبه ۱۵ دی ماه از آخرین وضعیت پروژه ساخت ۵۱ واحد مسکونی محرومین روستای قلعه سیمون اسلامشهر بازدید کرد. در این بازدید که حدود یک ساعت به طول انجامید سردار نصیری از قسمت های مختلف پروژه   آسفالت راه و معابر روستا اطلاع حاصل کرد و راهکارهایی برای بهتر انجام شدن این پروژه ارائه نمود.

وی خاطر نشان کرد: روز دوشنبه بیستم دی ماه با حضور سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و جمعی از مسئولان، واحدهای مسکونی روستای سیمون تحویل اهالی این روستا می شود. این روستا به همت جهادگران بسیجی اسلامشهر بازسازی شده است.

قلعه سیمون یکی از مناطق محروم شهرستان اسلامشهر در حاشیه استان تهران است که در طی بررسی های  سازمان بسیج سازندگی استان تهران در رابطه با مناطق محروم، این روستا به عنوان منطقه محروم انتخاب شد و از همان آغاز با اعزام گروههای جهادی پزشکی و فرهنگی محرومیت زدایی روستا آغاز شد.  

  

 

ارسال نظرات