خبرگزاری بسیج: معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از ثبت نام پنجمین دوره جشنواره فرهنگی آموزشی مشکات و روند صعودی مشارکت شهروندان این منطقه در 4 جشنواره سابق خبرداد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۹۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: جشنواره فرهنگی آموزشی مشکات از سال 91 به صورت مستمر در منطقه 20 اجرا شده است که طی 4 سال گذشته، تعداد شرکت کنندگان از 5 هزار و 835 نفر، با رشد 3 برابری به 18 هزار و 539 نفر افزایش یافته است.

مسلمی با اشاره به اینکه جشنواره مشکات بر اساس هدف گذاری آموزشی، شناسایی موقعیت های آموزشی محله ای، تامین امکانات آموزشی برای حضور فعال شهروندان اجرا می شود، گفت: تعداد آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره نیز نسبت به اولین سال اجرا، رشد 5 برابری داشته و از 6 هزار و 805 به 37 هزار و 78 اثر رسیده که نشان از استقبال گسترده و تحقق جلب مشارکت جویی شهروندان است.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به فراخوان پنجمین دوره این جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: سراهای محله در محله های بیست گانه منطقه 20 آماده دریافت آثار شهروندان در این دوره جشنواره مشکات هستند که با محوریت آسمان آبی، زمین پاک، اخلاق شهروندی ودر قالب های شعر، نقاشی، سرود، عکاسی، داستان کوتاه، خاطره نویسی، کاریکاتور، گزارش تصویری، روزنامه دیواری و پیام صوتی در حال اجراست.

 

ارسال نظرات