خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
با حضور بسیجیان و مسئولین ناحیه امام صادق (علیه السلام) اصفهان
جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه یک امام علی (علیه السلام) سه شنبه شب مورخ 14 دیماه در سالن پایداری گلستان شهدا با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در ناحیه امام صادق(علیه السلام) ، شورای حوزه و فرماندهان پایگاه ها برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۷۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان جلسه تودیع و معارفه فرمانده جدید حوزه یک امام علی (علیه السلام) سه شنبه شب مورخ 14 دیماه در سالن پایداری گلستان شهدا با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه در  ناحیه امام صادق(علیه السلام) ، شورای حوزه و فرماندهان پایگاه ها برگزار شد. در این جلسه سرهنگ مقواساز فرمانده ناحیه امام صادق (علیه السلام) در سخنانی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان سراسر کشور بسیج را میراث انقلاب اسلامی دانستند و بسیجیان را افسران جنگ نرم خواندند . وی خاطر نشان سخنان مقام معظم رهبری همچون چراغ راهی می ماند که باید ساعت ها در پایگاه ها و سایر ارکان سازمان بسیج گفته شود چرا که ایشان سرنوشت انقلاب را به بسیجیان سپرده اند و باید از نفوذ احتمالی دشمن در آن جلوگیری شود.

در ادامه نیز سرهنگ مقواساز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سروان پاسدار مهدی فیروزمند ، ستوان دوم پاسدار پویان آزمون را به عنوان فرمانده جدید حوزه یک امام علی (علیه السلام) معرفی کردند.

شایان ذکر است در این جلسه با اهدای هدایایی از طرف حضار از زحمات خالصالنه برادر فیروزمند قدردانی شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها