مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان:

شناسایی نیازهای مردم توسط تشکل های بسیج در اولویت است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شناسایی و برآوردن نیاز مردم در اولویت تشکل های بسیج است گفت: کمک رسانی به اقشار مختلف توسط گروه های بسیج انجام می شود
کد خبر: ۸۸۰۵۰۴۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، لعیا علی نژاد در نشست فصلی فرماندهان خواهر حوزه های بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: نشست صمیمانه فصلی با بیان برنامه ها و پاسخ گویی به سوالات خواهران بسیجی با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مدیران و مسئولان معاونت ها برگزار می شود.

وی با بیان تبریک به مسئولانی که به تازگی جایگزین و جا به جا شده اند و در حوزه های مقاومت به ماموریت می پردازند گفت: دشمنان هیچ زمانی برای مقابله با ما آرام نمی نشینند و حتی اگر مسئله برجام نیز به نتیجه می رسید به دشمنی خود ادامه می دادند.

علی نژاد با اشاره به اینکه دشمنان در صدد هستند که اسلام و دین در کشور ما نباشد افزود: انقلاب اسلامی با انتخاب دین اسلام و تشکیل حکومت اسلامی کینه دشمنان را بر انگیخت و کینه ورزان با تشکیل حکومت اسلامی جهانی مخالف هستند.

وی تصریح کرد: فتنه گران فتنه های بسیاری را در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی، فعالیت های تروریستی، فتنه ۷۸ در کوی دانشگاه و فتنه ۸۸ به وسیله افراد داخلی خود دنبال می کنند و کسانی که در فتنه ۸۸ دست داشته اند باید محاکمه شوند در حالی که دشمنان توسط افراد داخلی در تلاش دفاع از فتنه گران می باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان هدف اصلی دشمنان را تضعیف کردن انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی با اعلام اینکه در انتخابات پیش رو نیاز به تشکلی داریم که علاقمندان به اسلام را زیر پرچم انقلاب جمع آوری کند خاطر نشان کرد: تشکل جبهه مردمی انقلاب اسلامی به منظور جمع آوری نیروهای انقلابی ایجاد شده است که با اجماع علاقمندان انقلاب اسلامی در انتخابات آینده فردی را معرفی کرده تا به مردم خدمت کند و مسایل سیاسی و اقتصادی را دخیل کند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم از لحاظ وضعیت اقتصادی با مشکل مواجهه است تصریح کرد: با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی با وجود اینکه پتانسیل های کشور تا حدی است که اگر جمعیت ایران به دو برابر برسد جوابگوی نیاز مردم کشور خواهد بود متاسفانه توسط عده ای سرمایه در جیب های شخصی می رود و عده ای با تفکرات غربی کشور را به سمت سرمایه داری برای عده ای خاص پیش می برند.

علی نژاد با اشاره به اینکه دشمن تمایل دارد نارضایتی در بین مردم ایجاد شود تصریح کرد: ما بسیجیان وظیفه داریم از وجود بسیجیان در ماموریت های مختلف استفاده کنیم همانطور که در اوایل انقلاب با حضور بسیجیان فعالیت ها با جذب افراد بالا به خوبی انجام می شد.

وی با بیان اینکه برای جذب افراد نوع ارتباط و پاسخگویی به نیاز مردم اهمیت دارد خاطرنشان کرد:  شناسایی نیاز مردم توسط پایگاه های بسیج وتشکل های مختلف حوزه های مختلف در محلات و کمک رسانی به تمامی اقشار جامعه در اولویت است.

ارسال نظرات