کارشناس مسائل سیاسی گفت: با تشکیل نیروی جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو با فتنه گران مقابله خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۳۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، عیسی خیری در نشست فصلی فرماندهان خواهر حوزه ها بسیج جامعه زنان سپاه قدس گیلان اظهار داشت: پیامدهای آزاد سازی شهر حلب پس از ۵ سال از دست تروریست ها عزاداری جبهه های عربی و غربی را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه فرانسه به نشانه عزا چراغ های برج ایفل را خاموش کرد و پادشاه قطر یک روز را عزای عمومی اعلام کرد افزود: کشورهای جبهه عربی و غربی با ابراز نگرانی شش بار در شورای امنیت جلسه تشکیل دادند تا با صدور قطعنامه از سقوط حلب جلوگیری کنند.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با مقابله روسیه و چین اجازه صدور قطعنامه به مخالفان داده نشد و پیروزی خط مقاومت و خوشحالی مردم حاصل شد افزود: بسته شدن راه ورود تروریست ها به سوریه که شهر حلب بوده است از دلایل نگرانی دشمنان است.

خیری با اشاره به اینکه شهر حلب علاوه بر برخورداری از قدمت 6هزار ساله تاریخی و وجود کارخانه جات بسیار در مرز مشترک با ترکیه است افزود: ۵۰ درصد جمعیت سوریه در دمشق و حلب قرار دارد که از سایر دلایل نگرانی فتنه گران می باشد.

وی با بیان اینکه سوریه دارای ۱۴ استان است که  ۵ استان از آن و بیش از ۱۵۰۰ منطقه در دست تروریست ها است تصریح کرد: عمده ترین دلیل نگرانی آمریکا رمز تجزیه سوریه از شهر حلب بوده است چون شکست سوریه از طریق  شهر حلب ممکن بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی با اعلام اینکه در فتنه ۸۸  ابطحی رمز آشوب را تقلب نامیده است گفت: ابطحی در جریان بازجویی دستگیری اش در فتنه ۸۸ گفته بود اگر در جریان فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری یک قدم عقب نشینی می کرد هلال ناامنی ایران عراق و سوریه شکل می گرفت.

خیری با تاکید بر اعتراف ابطحی در بازجویی آن سال اعلام کرد: ما از کنار این موضوع به راحتی گذر کردیم در صورتی که پشت این اعتراف واقعه بزرگی بود و امروزه این هلال شکل گرفته است و البته در نیمه راه مانده است.

وی درباره هلال آشوب برنامه ریزی شده توسط فتنه گران بیان کرد: قرار بود این آشوب از ایران شروع شود و به عراق و پس از ان به سوریه برود وکل این نواحی در آتش کینه فتنه گران بسوزد که با سرکوبی فتنه ۸۸ نافرجام ماند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه ۱۵۶ گروه ضد انقلابی مسلح در نقاط مختلف کشور در دهه اول انقلاب سرکوب شدند خاطر نشان کرد: امنیت انقلاب اسلامی از پشتوانه اقتدار ولایت فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

خیری با بیان اینکه در فتنه ۸۸ تمامی گروه های ضد انقلابی که به مدت ۲۰ سال سرکوب شده بودند به حرکت درآمدند افزود: تدبیر و مدیریت ولایت فقیه ضد انقلابیان را از صحنه خارج کرد.

 

وی با یادآوری سخنان کنت تیمرمن از مقامات آمریکا در تاریخ  ۲۱ خرداد سال ۸۸ که اعلام کرد فردا در ایران انتخابات نیست بلکه یک انقلاب سبز رقم می خورد و بعد از ایران نوبت سوریه است افزود: فتنه ۸۸  همان ارتباط آشوب و برنامه ریزی از قبل تعیین شده است که به داستان ۱۱ سپتامبر باز می گردد.

خیری با بیان اینکه حادثه برخورد هواپیما با برج تجاری نیویورک در تاریخ ۱۱ سپتامبر نقطه آغاز بحران بوده است گفت: پیامی که رئیس سازمان سیاه آن عصر مبنی بر اینکه دنیا یا با ماست یا بر علیه  ما و  نام۲۵ کشور را اعلام کرد و گفته های بوش در آن تاریخ مبنی بر اینکه جنگ صلیبی آغاز شده است  از دلایل ریشه یابی آغاز بحران در واقعه ۱۱ سپنامبر است.

خیری با بیان اینکه خروجی تجزیه مناطق بزرگ در طرح خاورمیانه تجزیه عراق به سه قسمت و تجزیه ایران و سوریه به دو قسمت و جدا کردن ترکیه و کردستان و تجزیه مصر و یمن پیش بینی شده بود گفت:  وجود خط مقاومت و ارتش های بزرگ منطقه مانعی برای تجزیه مناطق به حساب می آمد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان با نابود کردن و ضعیف کردن ارتش های قدرتمند در طول چند سال گذشته قصد در اجرا نمودن نقشه های شوم خود را داشته اند خاطر نشان کرد: تشکل نیروی نظامی مسلح انقلاب با اندیشه عمیق مقام معظم رهبری مدیریت بحران را با حمایت از مناطق دیگر در دست گرفت و مانع از نقشه های شوم دشمنان گردید.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: برنامه آمریکا بعد از ۱۱ سپتامبر نابودی کشور های تولید کننده تروریست بوده است و در آن زمان یک گروه تروریستی خود ساخته و یا آمریکا ساخته در القاعده وجود داشته است به نام بنلادن و القاعده که آمریکا به بهانه نابودی تروریسم افغانستان را اشغال کرد و القاعده ای که فقط در افغانستان بود در سراسر جهان گسترش داد.

خیری با اشاره به ترور سفیر روسیه یک روز پس از فتح حلب و سردادن شعار الله و اکبر توسط تروریست آمریکایی افزود: ترامپ در سخنرانی روز بعد از فتح حلب  اعلام کرده بود که مسلمانان تروریست هستند و بر علیه مسلمانان مهاجر اروپا موضع گیری کرد که اخراج مسلمانان غیر بومی شروع فتنه بوده است.

وی با بیان اینکه فتنه گران با قصد نابودی تروریست ها موجب ایجاد شدن ۱۵۰۰ گروه تروریستی که از زیر شاخه های ۲۰۰ گروه تروریستی شدند گفت: آمریکایی ها برای مهار انرژی تروریست ها در رعب و وحشت هستند که تنها  فرمول مقام معظم رهبری که وارد شدن  بسیج در ساختار ارتش  به صورت قانونی بوده است راهکار مهار فتنه است.

کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه نیروی بسیج جهانی می تواند جلوی آشوب را بگیرد افزود:  یکی از دلایل موفقیت سوریه کنار زدن اعتلاف آمریکایی و وارد کردن اعتلاف مدیریت ایران روسیه و سوریه است و آمریکایی ها جهت حفظ امنیت اروپا موضوع سیاسی دیگری دنبال کرده اند.

خیری با اعلام اینکه برنامه سیاست فتنه انگیز دشمنان نابودی نیروهای تروریسم درون جهان اسلام است تصریح کرد: سیاست نابودی تروریسم در داخل جهان اسلام با دو برنامه مشغول سازی و دولت سازی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برنامه مشعول سازی، جنگ در حوزه درون تمدنی جهان اسلام است و تمدن های اسلامی یکدیگر را نابود خواهند کرد افزود: برنامه دولت سازی تجزیه بخشی از جهان اسلام است که نقطه آغاز برنامه دولت سازی تجزیه حلب بوده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با فروپاشی امپراطوری عثمانی سه اتفاق رخ داد تصریح کرد: شکل گیری رژیم صهیونیستی، شکل گیری دولت های کوچک در منطقه که غلام حلقه به گوش اروپا و فرانسه و آمریکا بودند و شکل گیری اسلام آمریکایی به دو شکل اسلام آمریکایی باز و بسته سه رخدادی بود که روی داد.

خیری با بیان اینکه انقلاب آمریکایی در مقابل اسلام انقلابی شکل گرفت گفت: انقلاب اسلام شکل کاملا باز که در آن هم جنس گرایی نیز آزاد است و  انقلاب اسلام آمرکایی متحجر دو انقلابی بود که ایجاد شد و هر دو از دیدگاه امام (ره)اسلام آمریکایی است.

وی گفت: امام (ره) اسلام آمریکایی را اسلام ابوسفیان، اسلام ملاهای کثیف دربار، اسلام مقدس نماهای بی شعور در حوزه علمیه، اسلام پول و زور، اسلام فریب و سازش و اسارت و اسلام حاکمیت سرمایه و سرمایه داران بر مظلومان و پا برهنگان است توصیف کرده اند.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به انتخابات پیش رو در بحث ریاست جمهوری بیان کرد: دولت روحانی، دولت اعتدالیون و اصلاح طلبان تصمیم داشت ۴ موج ایجاد کند یک موج برجام بوده است که به بن بست رسید  موج دوم امید آنها به ورود احمدی نژاد بود که قصد داشتند جامعه را دو قطبی کنند.

خیری با اشاره به اینکه دولت روحانی در موج دوم با پیش کشیدن بحث حقوق نجومی و موضوع زنجانی و ارتباط آن به دولت احمدی نژاد حقوق نجومی ۴۰ میلیاردی را  بردند و خوردند گفت: شریعتمداری به خوبی پاسخ داد که مسئولی که از بیت المال ۴۰میلیارد نه اگر ۴۰ میلیون خورده صلاحیت انقلاب را ندارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که باید با دزد برخورد شود خاطرنشان کرد: موج سوم در دولت روحانی منشور حقوق شهروندی بود که که صحبت های رئیس دولت اصلاحات در ۸ سال دوره ریاست جمهوری و بحث آزادی قلم و مطبوعات و مدنی و تشکل های سران اصلاح طلبان و ایجاد موجی دیگر است.

کارشناس مسائل سیاسی موج چهارم دولت روحانی را مدل احمدی نژاد اعلام کرد و گفت: اینبار دولت در اندیشه است که پس از ۴ سالی که در حوزه اقتصاد  فعالیتی نداشته  با پرداخت بخشی از حقوق فرهنگیان امیدی در دل مردم ایجاد کنند همان امیدواری که دولت احمدی نژاد در قشر ضعیف به وجود آورد.

خیری با بیان اینکه امیدواریم کسانی که در بحث بصیرت گشایی هستند آگاه سازی را بین مردم انجام دهند افزود: امیدمان به خداست و تشکل جریان نیروی مردمی که از دل انقلاب در حال شکل گیری است  که با تشکیل نیروی جبهه انقلاب در شهر و استان و انتخاب چند نفر برای شرکت در انتخابات آینده مقابله با فتنه انجام شود.

ارسال نظرات