خبرهای داغ:
امام جمعه میاندوآب گفت: ترامپ هنوز بر مسند ریاست جمهوری ننشسته برای ما خط و نشان می کشد و در مقابل این شخص رئیس جمهور انقلابی، مبارزو ولایتمدار می تواند بایستد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۲۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده امروز در مراسم نشست روشنگری پایگاه شهید بیرامی حوزه مقاومت بسیج دو شهری که در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) برگزار شد، با اشاره به اهمیت مسجد سازی و باز بودن در مساجد به روی مردم، اظهار کرد: مساجد سنگر هستند و باید سنگرها را حفظ کرد.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه انقلاب از مساجد شروع شد نه از سینماها، افزود: باید مساجد را آباد کرد و آنها را رونق بخشید و بدانیم

که کمک به مسجد سازی و آباد کردن مساجد از اجر و پاداش اخروی برخوردار است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نعمت امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت کنونی ما و اینکه اکنون در نهایت امنیت و آرامش نشسته و زندگی می کنیم، به برکت نعمت ولایت و خون شهداست. حسن زاده با بیان اینکه غیرت مردمان ایران اجازه نداد تا دشمنان بر ما مسلط شوند، تصریح کرد: هر وجب از خاک ما، خون شهیدان ریخته شده است و ما برای این امنیت خون ها داده ایم و مقاومت کرده ایم و اگر مقاومت ما نبود، این امنیت و آرامش را هم نداشتیم.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادیم و امروز هم می ایستیم، اظهار کرد: بی غیرتان می گویند نه غزه، نه لبنان و بی غیرتان می گویند ما را به سوریه چه کار، در حالی که در هر جا مسلمانی به دنبال فریادرس باشد باید به داد او برسی وگرنه مسلمان نیستی. وی با تاکید بر اینکه اگر در سوریه در مقابل دشمنان نمی ایستادیم، باید در داخل کشور با دشمن می جنگیدیم، افزود: اکنون ما جنگ را به خارج از مرزها و کیلومترها آن طرف تر برده ایم و رزمندگان مدافع حرم ما در جبهه های مقاومت از عزت، امنیت و شرف و ناموس ما دفاع می کنند. حسن زاده به انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت:

این شخص هنوز بر مسند ریاست جمهوری ننشسته برای ما خط و نشان می کشد و در مقابل، رئیس جمهور انقلابی و ولایتمدار در مقابل وی می ایستد.

آخرین تکنولوژی ها هستیم و اگر دشمنان روزی شیطنت و دست از پا خطا کنند، آن موقع پاسخ دندان شکن و فراموش نشدنی دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه حاضر شدن دشمنان به مذاکره، نشان دهنده قدرت ایران است، اظهار کرد: اگر آنها پای مذاکره آمدند این یعنی قدرت ایران و یعنی اینکه ما قدرتمندیم.

حسن زاده افزود: ما در دوران دفاع مقدس به تنهایی در مقابل 40 کشور دنیا ایستادیم و اکنون هم در مقابل دشمنان می ایستیم و توطئه های آنان را خنثی کرده و دشمنان را مایوس می کنیم.

ارسال نظرات