مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: کارگاه آموزشی " اینفوگرافیک در رسانه‌ها" 7 بهمن ماه امسال در رشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۲۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محسن جعفری ظهر امروز در دیدار با جمعی از اساتید علوم ارتباطات با اشاره به طرح جامع آموزش اصحاب رسانه گیلان اظهار کرد: این طرح در مرحله تدوین توسط صاحبنظران و اصحاب رسانه استان است.

وی با بیان اینکه روز پنج شنبه 7 بهمن ماه امسال کارگاه تخصصی سه ساعته اینفوگرافیک در رسانه‌ها توسط سازمان بسیج رسانه گیلان برگزار می‌شود، افزود: موسی داداش‌زاده از اساتید علوم ارتباطات سازمان صدا و سیما در این کارگاه آموزشی تدریس می‌کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه گیلان می‌توانند برای ثبت نام و شرکت در این کارگاه تا پایان دی ماه جاری با شماره تلفن01333142305  تماس حاصل کنند.

جعفری با اشاره به اینکه سقف شرکت کنندگان کارگاه "اینفوگرافیک در رسانه‌ها" 40 نفر است، تصریح کرد: خرنگاران گیلانی تا 25 دی ماه امسال فرصت دارند تا در این دوره آموزشی تخصصی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه گواهینامه معتبر برای پذیرفته‌شدگان در آزمون پایان کارگاه آموزشی صادر می‌شود، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی خبرنگاری حرفه‌ای غرب گیلان نیز به میزبانی انزلی و در تاریخ 6 و 7 بهمن امسال برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: این دوره آموزشی با حضور اساتید ملی ارتباطات و در شهر انزلی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات