نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

وظیفه اصحاب رسانه شناساندن دین اسلام با قلم است

نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: وظایف اصحاب رسانه این است که دین اسلام را با طوفان قلم به مردم بشناسانند.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۱۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان، آیت الله زین العالدین قربانی ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بسیج رسانه که بمناسبت روز قشر بسیج رسانه در بیت نماینده ولی فقیه گیلان برگزار شد اظهار کرد: از عواملی که می تواند دانش و معرفت جامعه را بالا ببرد قلم است که با عمل صادقانه پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از دشمنی ها به دلیل عدم شناخت اسلام است گفت: عدم شناخت اسلام مشکلات زیادی را به همراه دارد. به فرموده امام رضا(ع) «اگر مردم ما را بشناسند با ما دشمن نخواهند بود».

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به فرمایشات پیامبر اکرم(ص) که فرمودند«اگر دنیا به حقیقت برنامه های عقلانی و اسلامی اسلام آشنا شود سیل جمعیت به سوی آن سرازیر می شود» گفت: دشمنان دین ما را دین خشونت معرفی کردند.

 آیت الله قربانی با اشاره به اعمال افرادی به مانند داعشی ها تصریح کرد: اعمال داعشی ها خشونت را در دنیای اسلام ترسیم می کند که  این اعمال در اسلام جایز نیست.

وی با اشاره به اینکه دوری از جامعه اسلامی فقط رسمی از مسلمان بودن را حفظ می کند افزود: برای اینکه فرهنگ یک جامعه تغییر یابد و حقیقت اسلام ناب شناسانده شود تلاش بسیار نیاز است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه امروزه در مساجد علوی ها مردم با فرهنگ تشیع ناب آشنا می شوند اعلام کرد: این فرهنگ ناب علوی سوریه با شیعه امروزی قابل قیاس نیست و بشار اسد موج عظیمی را به واسطه مشاهده اسلام ناب محمدی رقم زد که موجب افتخار اهل تشیع گشته است.

آیت الله قربانی با تاکید بر اینکه اصحاب قلم وظیفه دارند فرهنگ جامعه را بالا ببرند گفت: بسیاری از مردم اصول اولیه اسلام را نمی دانند و بنابراین یکی از وظایف بسیج شناساندن دستورات دینی به مردم است.

وی با اعلام اینکه امروزه موج اهل تحقیق به برنامه های دینی است افزود: وظیفه اصحاب رسانه شناساندن دین به مردم با طوفان قلم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان بیانیه های امام (ره) را در عصر پهلوی غذای روحی مردم اعلام کرد و گفت: داشتن رساله در گذشته جرم بود و نمی خواستند مردم با قلم آشنا شوند و هم اکنون ابزارهایی برای دانش است که می توان نوشته ای را به سراسر دنیا ارسال کرد.

آیت الله قربانی با اشاره به اینکه نوشته های بسیاری از نویسنده ها در گذشته با وجود اشتباهاتی که در برخی به دلیل اسلام شناس نبودن وجود داشته است کمک های شایانی به اسلام بوده است افزود: نویسندگان به دلایل عقیده ای که به اسلام داشتند خدماتی را به مسلمانان ارایه نمودند.

وی بسیج انقلابی را هدایتگر افراد معرفی کرد و تاکید کرد: با توجه به نزدیکی انتخابات نباید گفت غیر از اصولگرا کافر هستند و غیر اصلاح گرا ها متحجر و باید با اتحاد به دنبال جذب مردم باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیا اینکه برخی مطالب ایجاد اختلاف و یا شایعه پراکنی می کند گفت: باید از مشکلات و نیاز مردم صحبت شود و همینطور برخی واقعیت های برجام نباید انکار شود.

آیت الله قربانی با تاکید بر اینکه حفظ وحدت با بیان حقایق است خاطرنشان کرد: حق ما پیاده سازی اسلام ناب محمدی است و به این خاطر است که در این راه شهید و اسیر می دهیم چون حق خود را طلب می کنیم و نهایت تلاش را خواهیم کرد.

ارسال نظرات