مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد:اگر مسئولان به وعده بیگانگان دل خوش نکنند می توانیم اقتصادی پویا و قدرتمند داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۱۰
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سروان زارعی مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله از طرحهای ایجادی اقتصاد مقاومتی در ناحیه ثارالله یزد بازدید بعمل می آورد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت :درجهت هرچه بهتر تحقق یافتن مسئله اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال ؛ایجاد کارگاههای کوچک ومتوسط ؛ شخصا از تما می پروژه ها ی اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل می آورد؛

وی خاطر نشان کرد این ناحیه از ابتدای سال 95 تا هم اکنون مبلغ 8 میلیارد ریال تسهیلات به عموم جوانان بسیجی وغیر بسییجی پرداخت کرده است وبیش از 20 کارگاه تولیدی جدید راه اندازی کرده است .

زارعی اظهار داشت این ناحیه در جهت حمایت از تولید کنندگان بیش از 50 غرفه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی در 9 ماهه امسال در سطح شهر راه اندازی کرده است وهمچنین به 250نفر گواهی مهارت صادر نموده ایم وهمکاری بسیار نزدیکی با جهاد کشاورزی ؛اداره میراث فرهنگی وگردشگری ؛ اداره کار ؛کمیته امداد ؛آموزش پرورش ؛ بهداشت ودرمان داشته ایم وهمه این موارد درجهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می باشد تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات ایجاد شده در حوزه اشتقال و تولید را برطرف نماییم.

زارعی تاکید کرد در صورتی که تمامی مسئولین ما به باور " ما می توانیم " برسند واز ظرفیتهای داخل به نحو احسن استفاده کنند و همچنین شرایط ایجاد واردات وصادرات مناسب را فراهم کنند واز همه مهمتر به وعده و وعیدهای بیگانگان دل خوش نکنند می توانیم اقتصادی پویا و قدرتمند داشته باشیم .

ارسال نظرات