جلسه شورای زکات شهرستان اشکذر با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در کمیته امداد امام خمینی شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۵۰۰۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر ، جلسه شورای زکات شهرستان اشکذر با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورا در کمیته امداد امام خمینی شهرستان اشکذر برگزار شد.

حجت الاسلام طالبیان امام جمعه اشکذر در ابتدای این جلسه بر ضرورت پرداخت زکات در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت و توان دستگاههای اجرایی برای جمع آوری و مصارف زکات استفاده کرد تا مردم بیشتر به اهمیت پرداخت این فریضه واقف شوند.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان اشکذر ضمن گزارش عملکردی از دبیرخانه شورای زکات شهرستان اشکذر گفت: دستورکار جلسه بررسی ظرفیت های شهرستان و هماهنگی بین بخش های مختلف از جمله کمیته امداد و جهادکشاورزی بود.

خلیلی با بیان اینکه بحث شفاف سازی هزینه کردهای زکات، ،همکاری با روحانیون، تشویق زکات دهندگان نمونه و بحث زکات واجب و مستحب در این نشست مورد بررسی قرار گرفت خاطر نشان کرد: در طول سال های گذشته ۲۳۶ میلیون۲۰۰ هزار تومان زکات مستحبی و ۶۷۲ هزار ۹۵۰ تومان فطریه عام و در پروژههای عمرانی ۲۲۰ میلیون تومان تعریف شده و ۱۱ نفر به طور دائم با دبیرخانه این شورا همکاری لازم را دارند.

ارسال نظرات