توقف خانگی ماشین سازان؛

ماشین سازی تبریز برابر سایپا تهران متوقف شد

در بازی پایانی هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال که به علت بارش برف شدید به تعویق افتاده بود، امروز از ساعت 14:00 ماشین سازی تبریز در زمین اختصاصی تراکتورسازی، میزبان سایپا تهران بود که در پایان با تساوی 3 بر 3 متوقف شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۹۹۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دو تیم در شرایطی به مصاف هم می رفتند که با توجه به قرار گرفتن در رده های پایینی جدول، برد این بازی برای هریک از این تیم ها، حکم شش امتیاز را داشت.

نیمه نخست از سوی بازیکنان ماشین سازی هجومی آغاز و ادامه پیدا کرد و این تیم توانست با دبل امین قاسمی نژاد در دقایق 13 و 29، 2 بر صفر از میهمان خود پیش افتد.

ولی نیمه دوم از سوی شاگردان حسین فرکی برای جبران گل های خورده، هجومی آغاز شد و آن ها توانستند با گلزنی رضا جعفری در دقیقه 50 و غلامرضا رضایی در دقیقه 54، کار را به تساوی 2 بر 2 بکشانند.

در دقیقه 61 بازی این تیم میزبان بود که توسط پیام صادقیان به گل رسید تا نتیجه 3 بر 2 به سود ماشین سازی شود.

دقیقه 71، ماشین سازان روی ارسال بازیکنان حریف از سمت راست زمین، داخل محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی شدند که ایوب کلانتری با گل کردن این توپ، مجدد کار را به تساوی 3 بر 3 کشاند.

در همین صحنه بود که سعید مهری(بازیکن ماشین سازی) با دریافت دومین کارت زرد خود، از سوی داور بازی(بنیادی فر) از زمین بازی اخراج شد تا ماشین سازان 10 نفره به بازی خود ادامه دهند.

در نهایت این بازی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت تا تیم های سایپا و ماشین سازی به ترتیب با 13 و 7 امتیاز، همچنان تیم های چهاردهم و شانزدهم جدول رقابت های لیگ برتر باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار