خبرهای داغ:
فرمانده حوزه طاهره شهميرزاد تشكيل كارگروه زن و خانواده در پايگاه هاي مقاومت بسيج اين شهرستان تأكيد كرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۶۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاري بسيج از شهميرزاد، نشست فرمانده حوزه طاهره شهميرزاد با فرماندهان پايگاه هاي تابعه اين حوزه شهرستان برگزار شد.

در اين نشست مهديه ذاكري فرمانده حوزه طاهره شهميرزاد تأكيد كرد: بايد فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج به پاره اي مسائل همچون تبيين حقوق زن در خانواده، تبيين برخي احكام اخلاقي همچون انفاق براي خانواده ها، بيان اهميت همراهي فرزندان با والدين در مجالس و محافل مذهبي به جهت اثرگذاري بيشتر و آشناسازي جوانان و نوجوانان در خانواده ها با تعاليم اسلام و همچنين بصيرت بخشي به اين قشر از جامعه براي مقابله با آسيب‌هايي همچون ماهواره و فضاي مجازي توجه بيشتري داشته باشند و اين امور را در اولويت كارهاي خود قرار دهند.

وي با تأكيد بر تشكيل كارگروه زن و خانواده در همه پايگاه هاي مقاومت بسيج افزود: امر به معروف و نهي از منكر را بيش از پيش به وي‍ژه در مسائل اخلاقي مورد توجه قرار دهيم.

گفتني است؛ در اين نشست با توجه به نزديكي به ايام الله دهه فجر برنامه‌ريزي ها از هم اكنون براي هر چه بهتر برگزارشدن و بزرگداشت اين ايام انجام شود و هر پايگاه برنامه‌هايي كه قرار است در آن ايام برگزار كند را به حوزه ارسال كند.

لازم به ذكر است؛ برگزاري آموزش عادي به فعال، اردوي دو روزه قم و جمكران و يادواره شهداي پايگاهي از ديگر مواردي بود كه در اين نشست مورد بحث و بررسي قرار و به تصويب رسيد.

همچنين در اين نشست فرماندهان نيز به ارائه پيشنهادات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها