خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین:
مسئول سیاسی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین اذعان کرد: متن برجامی که در آمریکا و غرب نوشته شده و قرائت می‌شود با آن متنی که در ایران قرائت می‌شود کاملا متفاوت است، لذا نتیجه کاملا عکس داشته و سبب نابودی بسیاری از دستاوردها و سرکوب دانشمندان کشور شده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۵۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

 

علی کوچک‌خانی مسئول سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در آستانه سالروز امضای توافق‌نامه برجام اظهار کرد: متاسفانه ادعاها و وعده‌هایی که در برجام به آن‌ها نوید داده شده بود هیچ کدام تحقق نیافتند.

وی اضافه کرد: قرار بود با امضای توافق‌نامه برجام تمام تهدیدها، مشکلات اقتصادی و تورم برطرف شود و سرمایه داران خارجی جذب و توسعه اقتصادی محقق شود که به دلیل حیله‌گری‌های طرف مقابل تحقق نیافت.

این مسئول تشریح کرد: متن برجامی که در آمریکا و غرب نوشته شده و قرائت می‌شود با آن متنی که در ایران قرائت می‌شود کاملا متفاوت است، لذا نتیجه کاملا عکس داشته و سبب نابودی بسیاری از دستاوردها و سرکوب دانشمندان کشور شده است.

مسئول سیاسی سپاه قزوین متذکر شد: کارشناسان و دولتمردان باید طوری حرکت کنند که ما به عنوان ناقض اصلی برجام در جهان شناخته نشویم، هرچند تمدید داماتو از سوی آمریکا خود نقض چندین بند از برجام به شمار می‌آید.

کوچک‌خانی خاطرنشان کرد: اگر بدون توجه به ظرفیت‌ها در مسیر برجام حرکت کنیم و سبب نقض برجام شویم باید منتظر مضرات بسیار آن در کشور باشیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید طوری برنامه‌ریزی کند که هرچه زودتر جلوی ضررهای برجام را در کشور بگیرد و تصمیمشان در این خصوص باید به نحوی باشد که در سطح بین‌الملل ما به عنوان ناقض برجام شناخته نشویم.

1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها