خبرهای داغ:
در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد:

کارگاه آموزشی رسالت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع

به منظور بهره مندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، کارگاه آموزشی رسالت اخلاق اسلامی و تکریم ارباب رجوع در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۴۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، در این کارگاه که با هدف بیان ارزش ها و مسئولیت های اخلاقی مدیران و کارکنان و تکریم ارباب رجوع برپا شده بود، حجت الاسلام والمسلمین دکتر توانایی استاد دانشگاه، حوزه و پژوهشگر به عنوان مدرس حضور داشت.

دکتر توانایی در خصوص اخلاق حرفه ای و اداری و همچنین ویژگی های اخلاق اداری، فاکتورهای اثر گذار بر رفتار اخلاقی، جایگاه کار در اسلام و سیره پیامبران، معیارهای کار شایسته از منظر اسلام و وظایف کارکنان در ارتباط با دیگران مطالبی را مطرح نمود.

وی گفت: فضايل اخلاقی سرمايه ی نجات و رستگاري انسان و رساننده او به سعادت جاويد است و رذايل اخلاقی مايه ی بدبختي و شقاوت هميشگي وي است.

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه افزود: تلاوت قرآن شادی آور است، سعی کنید موقع خواندن نماز و قرآن شاد باشید و با آرامش نماز بخوانید؛ پنج سوره قرآن کریم (یس، الرحمان، ملک، حشر و واقعه) را بسیار بخوانید و به فرزندانتان آموزش دهید و نیز پنج غزل از حافظ را خوانده و حفظ نمایید که این روش باعث ایجاد انگیزه در فرزندان می گردد.

شایان ذکر است؛ در این کارگاه علاوه بر مطالب مطرح شده به صورت تئوری، چند گروه دو نفره از کارکنان با همکاری استاد کارگاه به صورت عملی مطالب نحوه برخورد با ارباب رجوع را اجرا کردند.

9001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها