خبرگزاری بسیج:اولین نشست خبری فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس در ستاد فرماندهی این شهرستان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۷۵۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج:صبح امروز سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس،دراولین نشست خبری خود،در جمع اصحاب رسانه، که در ستاد فرماندهی شهرستان قدس برگزار شد،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرهنگ حجت ا....کرمی زند،فرمانده سابق نیروی انتظامی شهرستان قدس درحفظ تلاش برای  امنیت این شهرستان،با دانستن نقش نیروی انتظامی در امنیت جامعه تصریح کرد:نیروی انتظامی نقش اساسی در تأمین امنیت و ایجاد نظم در جامعه دارد و در چند سال اخیر شاهد تلاش بسیار خوب مأموران انتظامی برای تحقق این مهم بوده ‌ایم.

 

سرهنگ فلاحی در ادامه به بحث تعریف امنیت پرداخت و افزود:امنیت در گذشته یه تعریف و در امروز یه تعریف دیگر را در بردارد.

وی ادامه داد:امنیت در گذشته در مرز کشورها محسوب می شد ، ولی حال در اجتماع ، تعریف امنیت معنا پیدا میکند و ما امروزه باید هم امنیت اجتماعی،فرهنگی،سیاسی و حتی امنیت محیط زیستی را  مد نظر داشته باشیم .

حضور حتی یک فرد میتواند در تأمین  امنیت بسیار موثر باشد

وی اضافه کرد: همکاری مردم با نیروهای نظامی و انتظامی امری بسیار اساسی و مهم است که در سایه این همکاری، شاهد امنیت پایدار در سطح شهرستان هستیم و حضور حتی یک فرد می تواند در تامین امنیت بسیار موثر واقع شود.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس، یکی از شیوه ‌های نفوذ دشمن را عدم رعایت و سستی در اعمال قانون در جامعه نامید و ادامه داد: قانون‌ مندی سدی محکم در قبال ترفند دشمن است وامنیت در جامعه از چنان اهمیتی برخوردار است که بدون آن امکان هیچ گونه زندگی و فعالیتی در زمینه های مختلف وجود ندارد.


سرهنگ فلاحی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: بنا به تدبیر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، برنامه ریزی بسیار خوبی در سطح استان حاکم شده است و فرماندهی انتظامی شهرستان قدس نیز در جهت ارتقای امنیت اجتماعی، ایجاد بستر مناسب و آرامش برای عموم شهروندان در شهرستان برنامه های بسیار خوبی را برای  این امر تدوین کرده است.


وی عنوان داشت: در این راستا برابر آمار مقایسی که انجام شد، خوشبختانه این شهرستان با تلاش شبانه روزی بی وقفه همکاران نیروی انتظامی توانست، آمار کشفیات رادر سطح شهرستان  افزایش دهد، که این یکی از موفقیتهای روز افزون همکاران بنده در فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قدس بوده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس ادامه داد: همچنین برای برگزاری مراسم های مختلف در سطح شهرستان امنیت مطلوب و مناسبی ایجاد شده است.


فلاحی تصریح کرد:  هفت طرح را در موضوعات مختلف در سطح شهرستان به اجراء گذاشتیم که طرحهای خوبی مانند طرح برخورد با اراذل و اوباش، ساماندهی معتادین خیابانی طبق هماهنگیهایی با مقامهای قضایی به عمل آمده است .


وی بیان کرد:اجرای  طرحها به صورت روزانه، در ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده این شهرستان، از قبل تعیین شده بود، و بحمدالله رضایتمندی مردم را در این زمینه در پی داشته است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قدس طرح امنیت را همکاری  وتعامل بین نهادها دانست و ادامه داد:  طرح امنیت با همکاری دیگر ادارات مرتبط با نیروی انتظامی، همچنین پلیسهای تخصصی اعم از پلیس اطلاعات، راهور و مبارزه با مواد مخدر که در یک جهت و با یک هدف یعنی تأمین امنیت برای مردم، است تعریف شده است وامکانپذیر میباشد.

 

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته شاهد موفقیتهای چشمگیری در سطح امنیت شهرستان قدس بوده ایم،تصریح کرد:در چند روز قبل با همکاری مردم و نهادهای مربوطه وتلاش نیروی انتظامی موفق شدیم در این طرحها تعداد13 دستگاه خودرو سرقتی،متلاشی کردن باند4نفره زورگیر با اعتراف 17فقره سرقت ،دستگیر2نفر سارق با اعتراف به11فقره سرقت،کشف سوخت قاچاق،دستگیری5نفر شکارچی که به صورت غیر قانونی به شکار حیوانات مشغول بودند و دستگیری17نفر خورده فروش مواد مخدر، در چند روز گذشته بود که انجام شد  و برابر قوانین و مقررات با آنها برخورد شد و تحویل مراجع قضایی داده شدند  .

شاهپور فلاحی در خاتمه یادآور شد :طبق نظر سنجی که توسط ناجا انجام شده بود خوشبختانه در سال جاری کلانتریهای شهرستان قدس در بحث رضایت مندی مردم خوب عمل کردند و در همین راستا نیز فرماندهی غرب استان تهران   رضایت مندی  خود را  در بحث امنیت این شهرستان اعلام داشته است و امید است رضایت مندی بیشتری را از سوی مردم و مسئولین در سالهای آینده شاهد باشیم.

 اولین نشست خبری فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس
 
اولین نشست خبری فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان قدس 
 
 
ارسال نظرات