مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

عملیات گازرسانی همچنان در فصل سرما ادامه دارد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: با وجود سرمای زودرس طاقت فرسا و یخبندان در استان طی آذرماه 60کیلومتر شبکه احداث شده است که بیشترین مقدار آن به میزان 52 کیلومتر در حوزه روستایی می باشد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۸۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، ولی اله دینی افزود: برای توسعه شبکه شهری و تحقق گازرسانی به روستاهای باقیمانده در 9ماه سالجاری بیش از 840 کیلومتر شبکه توزیع و انتقال گاز در روستاها و شهرهای استان اجرا شده است .

وی میزان شبکه توزیع و انتقال گاز استان را بیش از 18هزار و 635کیلومتر عنوان و بیان کرد: برای این میزان شبکه به تعداد بیش از 612هزار انشعاب و بیش از یک میلیون و 500 هزار مشترک وجود دارد.

دینی تعداد روستاهای در دست اجرا برای گازرسانی را 303روستا اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از روستاهای در دست اجرا، ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان از 88.17 درصد به بیش از 93 درصد و در مجموع میزان بهره مندی خانوار استان به بیش از 98.3 درصد افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به تداوم سرما در استان مشترکین را به رعایت اصول ایمنی و مصرف بهینه دعوت کرد و گفت: بیش از 70درصد حوادث ناشی از وسایل گرمایشی گاز سوز مربوط به نقص در دود کش می باشد بنابراین هم استانی های عزیز هر شب پیش از خواب دودکش های خود را کنترل کنند و توجه داشته باشند سرد بودن انتهای دود کش وسیله گاز سوز نشانه عدم مکش محصولات احتراق بوده و نشانه خطر است و در صورت اسباب کشی به واحد مسکونی تازه ساخته شده از باز بودن دودکش ها اطمینان حاصل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها