محمد کشتی آرای، با بیان اینکه سال جدید میلادی ارزش دلار در بازار جهانی تضعیف و تقاضا برای طلا در بازارهای آسیایی افزایش یافته است، گفت: رشد 22 دلاری اونس جهانی ارزش سکه تمام را با رشد 10 هزار تومانی مواجه کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۳۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد کشتی آرای در رابطه با روند ارزش‌گذاری طلا و دلار در هفته گذشته، اظهار کرد: در هفته گذشته قیمت جهانی طلا حدود 10 دلار نوسان داشته است و این در حالی است که آخرین نرخ ثبت شده برای اونس جهانی با رشد 22 دلاری همراه بوده است.


وی افزود: رشد 22 دلاری اونس جهانی در آخرین روز معاملاتی در هفته گذشته، ارزش سکه تمام را با رشد 10 هزار تومانی روبرو کرده است و این موضوع با آغاز سال جدید میلادی پیش بینی می‌شد.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، تصریح کرد: با آغاز سال جدید میلادی، نرخ دلار در بازارهای جهانی تضعیف شد و از سوی دیگر میزان تقاضا برای طلا در بازارهای آسیا به شدت افزایش یافت.

وی گفت: با رشد 22 دلاری اونس جهانی و ثبات نسبی دلار، ارزش طلا و سکه به میزان نوسانات بازار جهانی تغییرات را اعمال کرد.

کشتی آرای در انتها خاطرنشان کرد: بازار طلا، سکه و دلار در هفته‌های آینده با توجه به سیاست‌ها و فعالیت‌های مردان سیاسی آمریکا، سمت و سوی جدیدی به خود خواهد گرفت که پیش بینی آن بسیار سخت و مشکل خواهد بود.

به گزارش میزان، بررسی بازار طلا و دلار طی هفته گذشته (شنبه تا پنجشنبه)، نشان از آن دارد که ارزش طلا در بازارهای جهانی، بازار داخلی و سکه در حالی روند صعودی به خود گرفته که ارزش دلار طی یک هفته یک تومان افت داشته است.
ارسال نظرات