عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد
مسعودی گفت: ظرفیت سینمای ایران به ویژه دفاع مقدس با هشت سال رزمندگان جان بر کف ما و تقدیم هزاران شهید بیشتر از چیزی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۳۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷

اصغر مسعودی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به هشدارهای مکرر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ از جمله تولیدات سینمایی و سرودهای انقلابی اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرهنگ را مهمترین مسئله کشور می دانند و نگاه جدی ایشان به احیای تمدن بزرگ اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری همانطور که برطرف کردن دغدغه های معیشتی مردم را به مسئولان گوشزد می کنند فرهنگ را نیز از مسائل اساسی مردم و جامعه امروز ما می دانند و به آن توجه عمیقی دارند.

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: گستره مسائل فرهنگی در حوزه های مختلف بسیار زیاد شده و با کمال تاسف باید گفت ما در اکثریت حوزه ها مخصوصا فرهنگ آنطور که باید و شاید و مد نظر مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ است عمل نکرده ایم.

مسعودی تصریح کرد: ظرفیت سینمای ایران به ویژه دفاع مقدس با هشت سال رزمندگان جان بر کف ما و تقدیم هزاران شهید بیشتر از چیزی است که در حال حاضر شاهد آن هستیم. فرهنگ غنی فارسی اسلامی ما با ریشه ایرانی قطعاً این ظرفیت و پتانسیل را دارد که مسئولان فرهنگی ما به آن اهتمام ورزیده و توجه کنند.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: متاسفانه به دلیل حساسیت مسائل فرهنگی و تنوع دیدگاه ها و عدم توجه جدی مسئولان به این حوزه هنوز به ارتقای فرهنگی اسلامی ایرانی در جامعه نرسیده ایم و این همت و توجه جدی مسئولان فرهنگی کشور را می طلبد.

ارسال نظرات