خبرهای داغ:
در وصیت‌نامه شهید پرویز اسفندیاری آمده است:
در طول عمرم، جایی بهتر از جبهه نیافتم و برادر خوب و مهربانم! سعی کن نمازهایت ترک نشود و دعا برای سلامتی و طول عمر امام و پیروزی هرچه زودتر اسلام را هم فراموش نکن.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۱۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین شهید پرویز اسفندیاری در بیست و پنجم اردیبهشت 1350، در شهر تهران به دنیا آمد.

پدرش علی کارگری می‌کرد و مادرش آسیه نام داشت. دانش‌آموز سوم راهنمایی بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم دی 1365، در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید. پیکرش مدت ها در منطقه برجا ماند و سال 1376 پس از تفحص در گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده شد.

در وصیت این شهید عزیز می خوانیم:

پدر و مادر عزیز و مهربانم! در این دم مرگ از شما به پاس زحمت‌هایی که برای من کشیده‌اید، قدردانی و تشکر می‌کنم.

من که نتوانستم حق فرزندی را نسبت به شما ادا کنم؛ اما باید شما مرا به خاطر نافرمانی‌هایم ببخشید و عفو کنید من مانند بعضی از شهدا نمی‌گویم که گریه نکنید؛ ولی برای حسین(ع) و فاطمه(ع) و برای زینب(ع) برادر از دست داده و برای طفلان اسیر حسین(ع) بگریید.

اگر بتوانید خود را طوری بسازید که نیت گریستن‌تان برای آن‌ها باشد، من به شما قول می‌دهم که در آخرت، دست شما را خواهند گرفت؛ سعی کنید خود را با خوی حسینی بپروانید و ... .

برادر خوب و مهربانم! امیدوارم هر بدی که از من دیده‌ای، به صافی دل خودت ببخشی. از تو به عنوان یک برادر می‌خواهم که سعی خود را برای شرکت در نمازجمعه‌ها و نماز جماعت‌ها و تشییع جنازه شهدا و مجالس آن ها بکنی که محیط‌های بسیار دلگشا و باصفایی است.

من در طول عمرم، جایی بهتر از جبهه نیافتم. سعی کن نمازهایت ترک نشود و دعا برای سلامتی و طول عمر امام و پیروزی هرچه زودتر اسلام را هم فراموش نکن.

1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها