رئیس هیئت اتومبیلرانی مازندران با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی کشور آ‌رود به میزبانی مازندران برگزار می‌شود که 150 دستگاه اتومبیل از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۰۴۶۰۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، علی‌رضا یگانگی اظهار داشت: اولین دوره کلاس داوری آفرود با حضور 50 شرکت کننده از سراسر مازندران در سالن امام رضا(ع) اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد.

وی افزود: برای اولین بار در ایران در مازندران حدود 40 نفر وارد عرصه داوری درجه 3 می‌شوند و برای مازندران و سطح کشور از حضور این داوران استفاده می‌شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی مازندران با اشاره به اینکه اولین دوره مسابقات قهرمانی اتومبیلرانی کشور آ‌رود به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، تصریح کرد: 150 دستگاه اتومبیل از سراسر کشور در این مسابقات حضور پیدا می‌کنند و راننده سال نیز در این مسابقات معرفی می‌شود.

یگانگی با بیان اینکه این سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور بوده که به میزبانی مازندران برگزار می‌شود، افزود: در اولین دوره مسابقات رالی مازندران در جایگاه اول و در اولین دوره مسابقات موتور کراس نیز در جایگاه دوم ایستاد.

وی با اشاره به اینکه حدود 900 ورزشکار زیر نظر هیئت اتومبیلرانی مازندران در سراسر استان فعالیت دارند، گفت: تاکنون 8 مدال طلا و 5 مدال نقره توسط این ورزشکاران در مسابقات استالوم قهرمانی کشور کسب شد.

رئیس هیئت اتومبیلرانی مازندران با بیان اینکه 2 نفر از مازندران به تیم ملی موتورکراس کشور راه یافتند، افزود: بسیاری از این ورزشکاران برای حضور در مسابقات در اقصی نقاط کشور باید ماشین و موتورسیکلت خود را به وسیله کانتینر به محل مسابقات اعزام می‌کنند که حدود 4 میلیون تومان برای جابجایی هزینه دارد.

یگانگی با اشاره به اینکه 14 سال به عنوان هیئت برتر کشور در حال فعالیت هستیم گفت: متاسفانه یک پیست قانونی برای برگزاری تمرین و مسابقات آف‌رود، موتورکراس و رالی در استان وجود ندارد و رفع این مشکل نیازمند عزم و حمایت همه‌جانبه مسئولان است.

وی تاکید کرد: امسال یک پیست در قائم‌شهر افتتاح شد اما از استانداردهای جهانی و قانونی برخوردار نبوده و رفع این مشکل و احداث یک پیست درجه یک و قانونی با توجه به تلاش و جایگاه ورزشکاران مازندران در این رشته نیازمند واگذاری یک زمین حتی بایر یا شوره‌زار و تبدیل آن از سوی هیئت به یک پیست استاندارد و قانونی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها