مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان:

پشتیبانی آتش‌نشانی زنجان از سیستم اعلام حریق کلینیک مهرانه

آتش‌نشانی زنجان سیستم اعلام حریق کلینیک تخصصی مهرانه را پشتیبانی می‌کند.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۶۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان در بازدید از کلینیک تخصصی مهرانه گفت: آتش‌نشانی زنجان با هدف بازرسی و کنترل سیستم ایمنی تجهیزات مربوط به حریق و آتش‌سوزی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان، داوطلبانه سیستم اعلام حریق کلینیک تخصصی مهرانه را پشتیبانی می‌کند.

حمیدرضا یاختی‌فرد با بیان این‌که خیران زنجانی با ایجاد چنین تشکیلاتی انسانیت را در حق بشریت تمام کرده‌اند، افزود: خیران با ایجاد مهرانه هم این دنیا و هم آخرت خود را خریداری کرده‌اند.

وی اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان هم در حد امکانات و تخصص خود در نظر دارد تا با هدف بازرسی و کنترل سیستم ایمنی تجهیزات مربوط به حریق و آتش‌سوزی انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان، داوطلبانه و به صورت رایگان هر سه ماه یکبار سیستم اعلام حریق کلینیک تخصصی مهرانه را پشتیبانی کند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان تصریح کرد: در صورت تمایل همشهریان و خانواده مهرانه برای بهره‌مندی از آموزش‌های ایمنی مربوط به منزل و کلینیک تخصصی این مجموعه، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان برای ارائه این خدمات اعلام آمادگی می‌کند.

ارسال نظرات