پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز ارزش های معنوی است/ حفظ شانیت معمار انقلاب بالاتر از هر چیزی است

پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز ارزش‌های معنوی بوده و 22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۴۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار بابلسر با بیان اینکه نسل جدید باید با ارزش‌ها، راهبردها و مبنای تفکری که رهبر کبیر انقلاب داشتند، بیشتر آشنا شود، خاطرنشان کرد: جامعه بزرگ‌اندیش بسیجی می‌تواند کمک خوبی برای زنده نگه داشتن مفاهیم ارزشی انقلاب باشد.
 
سیدعلی اسد در جلسه ستاد بزرگداشت سی‌و‌هشتمین پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران سرآغاز ارزش‌های معنوی بوده و 22 بهمن روز تجدید عهد با انقلاب و اسلام است.

وی با بیان اینکه کشورهایی که مبنای حرکت آنها در جهت ارزش‌های غیردینی بوده هر ساله جشن‌های باشکوهی می‌گیرند تا آن ارزش‌ها را حفظ  کنند، افزود: پایه‌ریزی انقلاب اسلامی ایران بر مبنای دین اسلام و احیای مجدد اسلام بود و باید برای شکوهمند برگزار کردن جشن انقلاب تلاش بیشتری شود.

اسد با تأکید بر اینکه ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است تا دستاوردهای نظام و انقلاب برای مردم بازگو شود، گفت: دستگاه‌های خدمات‌رسان ضمن اینکه همیشه به مردم خدمات مطلوب و بهینه ارائه می‌دهند در این ایام خدمات خود را به‌صورت ویژه به مردم ارائه دهند.

وی با بیان اینکه هنگام برگزاری برنامه‌های شاد و متنوع درایت، توجهات و الزاماتی که باید رعایت شود حتماً رعایت شود، افزود: شئونات دینی و مطالبات مردمی به‌طور کامل انجام شود و شبکه بهداشت و درمان شهرستان خدمات درمانی رایگان در این ایام به ویژه 22 بهمن ارائه دهد.

فرماندار بابلسر با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون خون پاک شهدا و معمار کبیر انقلاب هستیم، گفت: حفظ جایگاه و شأنیت معمار کبیر انقلاب از هر چیزی بالاتر است و اجازه جسارت به این عزیزان را نمی‌دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها