حجت الاسلام "رضاپور" معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کلیبر در هیئت عاشقان ولایت پایگاه مقاومت شهید مدنی کلالق، ترغیب کمکهای مردمی به محور مقاومت در سوریه را موثر دانسته و این کار را جزء کارهای حسنه و شایسته مردم جامعه خواند.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۲۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کلیبر در هیئت عاشقان ولایت پایگاه مقاومت شهید مدنی کلالق، ترغیب کمکهای مردمی به محور مقاومت در سوریه را موثر دانست و این کار را جزء کارهای حسنه و شایسته مردم جامعه خواند.
حاج آقارضا پور به ارسال کمک های مردمی برای مدافعان حرم  اشاره کرد و گفت: "لبیک گفتن به ندای مظلوم در هر نقطه ای از جهان امری  لازم وضروری است".
وی افزود: "بنا به تأکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید هریک از ما در حد توان با ارسال کمک های مردمی به جبهه مقاومت سوریه کمک کنیم".
وی با اشاره به اینکه زمینه حضور در جبهه مقاومت برای خیلی ها فراهم نیست، افزود: "خوشبختانه امروزه این ظرفیت برای همه ما فراهم شده است که با کمک های مالی ومردمی، به وظیفه و رسالت خود در جبهه مقاومت عمل کنیم".
وی با تأکید بر اینکه آب و هوای سوریه آب و هوای مدیترانه ای است و سرمای زمستان کار زندگی در خیابان ها را برای مردم سوریه بسیار دشوار کرده است از مردم خواست تا جمع آوری پتو و لباس گرم را در اولویت اول قرار دهند.


ارسال نظرات