مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان:

کمیته اطلاع رسانی دهه فجر دستاوردهای این ایام را انعکاس می دهد

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: پنجمین دوره کمیته اطلاع رسانی دهه فجر دستاورد های این ایام را در سراسر استان گیلان انعکاس می دهد
کد خبر: ۸۸۰۴۴۹۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، فیروز فاضلی در کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر در جمع دبیران  خبرگزاری‌ها و حضور استاندار گیلان اظهار کرد، خداوند می فرماید؛ کسی که تقوا پیشه کند و پس از مشاهده عمل خوب آن را تایید کند به طور حتم در کارهایش گشایش ایجاد می‌شود وکسانی که بخیل و سرکش باشند و کار خوبی را تکذیب کنند دچار تنگنا می‌شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در آستانه پنجمین سال تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر هستیم گفت: کمیته مذکور برنامه‌های منسجمی را در چهار سال گذشته در راستای اطلاع اقدامات و برنامه‌های دهه فجر در استان گیلان اجرا کرده است.

فاضلی با اشاره به اینکه سایت اطلاع رسانی گیل فجر تمامی اقدامات و عملکرد کاروان اطلاع رسانی دهه فجر را منعکس می‌کند تاکید کرد: کمیته اطلاع‌رسانی دهه فجر با تشکیل یک کاروان خبری به شهرستان‌های مختلف استان اعزام شده و دستاوردهای این ایام را انعکاس می‌دهد.

وی خبرگزاری فارس را به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی دهه فجر اعلام کرد و افزود: سایت گیل فجر طراحی شده و با اعزام کاروان خبری به استان ها  و شهرستان ها خبر های دهه فجر را انعکاس می دهد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره با اینکه همکاری رسانه ها و شورای روابط عمومی استان ها در سطح استان قابل تقدیر است بیان کرد:  اعضای کمیته اطلاع رسانی دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،  صنعت معدن و تجارت، شهرداری رشت، بنیاد شهید، اداره کل صدا و سیمای گیلان، منطقه آزاد، خانه مطبوعات گیلان و بعضی دستگاه های دیگر می باشند.

فاضلی با اشاره به اینکه از اقدامات کاروان های اعزامی دیدار با خانواده معظم شهدا، شهدای دفاع مقدس و شهیدان مدافعان حرم است تصریح کرد:    دیدار با مدیران، مسئولان و مدیران استانی وشهرستانی از دیگر برنامه های کمیته است که گزارش عملکرد منسجم در صدا و سیما و در سایت اطلاع رسانی دهه فجر انتشار می یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته  چند دوره جشنواره مطبوعات، مسابقه تخصصی خبرنگاری و عکس داشته ایم افزود: در سال جاری تجلیل از خبرنگاران و خبرگزاری های دهه فجر وبازدید  خبرنگاران از طرح های مقاومتی داشته ایم که تحلیلات خوبی از برخی خبرنگاران مشاهده شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اطلاعات آزاد در دولت تدبیر و امید یک اصل بوده است گفت: مطبوعات چشم و زبان گویا و رابط بین مردم و مسئولان هستند و بیان هرگونه انتقاد از رسانه ها موجب می شود مدیران و نکات مثبت و ضعف خود را ببینند و در جهت بهبود تلاش کنند.

فاضلی با اشاره به اینکه استان  گیلان ۲۳۵  پایگاه خبری مجوز دار دارد و ۷۳ پایگاه خبری تحلیلی فاقد مجوز دارد افزود: پایگاه های فاقد مجوز در تلاش و اقدام برای اخذ مجوز هستند و کثرت مطبوعات و رسانه ها باعث دلگرمی است.

وی خاطر نشان کرد: میزان شفافیت در خبر اهمیت زیادی دارد و دولت تدبیر و امید  از خبر های شفاف استقبال می کند و جامعه‌ای  که شفاف‌سازی و صداقت در آن نباشد از مطبوعات آزاد بیمناک است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار