خبرگزاری بسیج: معاون آموزشی جهاد دانشگاهی واحد البرز از اعطای 247 گواهینامه مربیگری مهد کودک در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۹۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز، منیره سهرابی گفت: در مهد کودک مربی نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند؛ چراکه مهد کودک مکانی برای آموزش و اجتماعی شدن کودک است.

وی افزود: مهد کودک تنها محلی برای نگهداری کودک نیست، بلکه مربیان با دانش و آگاهی خود باید به سایر نیازهای کودکان نیز توجه داشته باشند و محیطی امن برای کودکان ایجاد کنند.

سهرابی بر لزوم وجود مربیان ورزیده در مهد کودک تأکید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی واحد البرز در مراکز آموزش هنر واقع در کرج، هشتگرد و فردیس دوره‌ی تربیت مربی مهد را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی یاداور شد: «روانشناسی رشد»، «شیوه‌های قصه گویی به کودکان»، «بازی و اسباب بازی»، «آموزش مفاهیم اجتماعی و دینی»، «بیماریهای شایع کودکان»، «آشنایی با اختلالات رفتاری و عاطفی» و «آشنایی با کمکهای اولیه» از جمله سرفصل‌های آموزشی دوره مربیگری مهد کودک است.

سهرابی خاطر نشان کرد: فراگیران ضمن گذارندن دوره آموزشی موظف به گذراندن دوره کاروزی در مهدهای کودکِ معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی هستند؛ که با گذراندن 120 ساعت دوره آموزشی و کاروزی گواهینامه معتبر دریافت می‌کنند.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی البرز در پایان افزود: 247 گواهینامه برای فراگیران دوره مربیگری مهد از سوی جهاد دانشگاهی البرز در سال جاری صادر شده است.

ارسال نظرات