شهردار منطقه 20:

با توسعه زیرساخت ها از ورزش حمایت می کنیم

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 در چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی، رمز ماندگاری نام این پهلوان اخلاق مدار را جوانمردی و دستگیری از نیازمندان برشمرد
کد خبر: ۸۸۰۴۴۹۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی در چهل و نهمین سالگرد تختی که با حضور وزیرورزش و جوانان و فرماندارویژه شهرری برگزار شد، با اشاره به اینکه تختی اسطوره پهلوانی و اخلاق است، گفت: صفات و ویژگی های اخلاقی این پهلوان نظیر تعبد، بصیرت، جوانمردی، مردم داری، رسیدگی به نیازمندان باعث ماندگاری او در تاریخ شده است.

صفوی افزود: برپایی مراسم های یادبود فرصت مغتنمی است تا علاوه بر گرامی داشت یاد و خاطره، بر خصوصیات اخلاقی این بزرگواران تامل کنیم و حرکت در مسیر اخلاق و جوانمردی را در سرلوحه امور و وظایفمان قرار دهیم.

وی شیوه اداره شهر تهران را بر اساس مدیریت جهادی برشمرد و گفت: مدیریت شهری منطقه 20 نیز با توسعه زیرساخت های ورزشی، امکانات و فضاهای ورزشی مناسبی طی یک دهه گذشته در این منطقه جنوبی فراهم ساخته است تا زمینه ترغیب شهروندان به ورزش فراهم شود.

شهردار منطقه 20 حمایت از ورزش و ورزشکاران را از اولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد و یادآور شد: مدیریت شهری همچنان برای توسعه ورزش در این منطقه که مهد ورزشکاران نامی و مشهور بین المللی محسوب می شود، در خدمت ورزشکاران و ورزش دوستان است و از تمامی امکانات شهری برای این مهم استفاده می کند.

مراسم چهل و نهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان تختی در روز جمعه 17 دی، بر سر مزار وی در ابن بابویه شهرری با حضور وزیر ورزش و جوانان، فرماندار ویژه شهرری، شهردارمنطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی و رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 20، روسای فدراسیون های کشتی و کشتی پهلوانی، ورزشکاران و پیشکسوتان نامی و هم دوره ای های پهلوان تختی برگزار شد و مانند سال های گذشته اقشار مختلف مردم و اهالی کشتی استقبال گسترده ای از این مراسم داشتند.

بر اساس این گزارش، رونمایی از کتاب پهلوانان راستین نوشته پروانه محمدی و طنین نوای دلنشین عباس شیرخدا از مرشدان پیشکسوت از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات