خبرهای داغ:
با حضور رئیس سازمان سینمایی صورت گرفت

معرفی نفرات برتر «هفتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین»

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین با حضور رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۴۸۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
معرفی نفرات برتر «هفتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین»
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین با حضور حجت‌الله ایوبی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری کشور و جمعی از مسوولان فرهنگی و هنرمندان استان قم در تالار مجتمع فرهنگی هنری شهید سید مرتضی آوینی قم برگزار شد.

 از سوی هیات داوران جشنواره؛ در بخش پژوهش فیلم مستند، تندیس جشنواره به علیرضا دهقان برای فیلم اوسیا از یزد و در بخش بهترین فیلمنامه تندیس جشنواره به حسین دارابی برای فیلم علمک از تهران اهدا شد.

هم چنین تندیس جشنواره در بخش بهترین فیلم پویانمایی به ندا سادات میرمحمدی برای فیلم سیب از قرچک و تندیس جشنواره در بهترین فیلم مستند به مهدی حیدری برای فیلم «ده، چهار و نیم، سه و نیم» از آمل و دیپلم افتخار نیز در این بخش به سعید توکلی فر برای فیلم بابای میرزا از مشهد اهدا شد.

در بخش فیلمنامه تندیس جشنواره و جایزه نفر اول به سید میثم حسینی، حامد پری زاده، امیررضا رشتی و بهنام سیفی برای فیلمنامه «مانده تا برف زمین آب شود» از همدان، دیپلم افتخار و جایزه نفر دوم به مهدی امینی برای فیلمنامه نقاشی خط نخورده از قم، دیپلم افتخار و جایزه نفر سوم به صورت مشترک به علی توکلی برای فیلمنامه روزنه از تهران و محمد زندی برای فیلمنامه وقتی که ناقوس صدا کند از قم و لوح تقدیر به نواب محمودی برای فیلمنامه حالا صدایم را گوش کن از لاهیجان، راهله خاکباز برای فیلمنامه کلاغ روسیاه از همدان و اسماعیل میرزایی برای فلیمنامه آرامش در دمای صفر درجه از قم اهدا شد.

در بخش ویژه (اقتباس ادبی) تندیس جشنواره به مهدی شاداب و مریم صبوری برای فیلمنامه سراج از اردبیل و دیپلم افتخار به منصور حیدری برای فلیمنامه بوی اویس از قم اهدا شد.

در بخش بهترین فیلم داستانی تندیس جشنواره به امیرعباس ربیعی برای فیلم ولد از تهران و دیپلم افتخار به مهدی یوسفعلی برای فیلم درون آینه از قم اهدا شد.

در بخش جایزه بزرگ جشنواره (بهترین فیلم) تندیس جشنواره به سجاد ایمانی برای فیلم تشریفات خصوصی از نورآباد ممسنی و دیپلم افتخار به محمدمهدی خالقی برای فیلم پسرم، در بخش اقتباسی به امیر امیریان کاظمی برای فیلم قاچار و در بخش جایزه ویژه هیات داوران به محمد ثریا برای فیلم امضا اهدا شد.

در بخش عکس نیز تندیس جشنواره و جایزه نفر اول به هادی دهقانپور از سبزوار، دیپلم افتخار و جایزه نفر دوم به محمد وروانی فراهانی از اراک، دیپلم افتخار و جایزه نفر سوم به محمدرضا مومنی از چهارمحال و بختیاری و لوح تقدیر به محمد اخلاقی از قم، جواد رویین از تهران و کیانوش سعادتی از گرگان اهدا شد.

پخش فیلم کوتاهی درباره مرحوم علیرضا زهادی پایه گذار انجمن سینمای جوان و تقدیر از خانواده وی توسط معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز پخش نماهنگ و بخش هایی از آثار منتخب از دیگر برنامه های آیین اختتامیه این جشنواره بود.

در پایان این مراسم از پوستر هشتمین دوره جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
ارسال نظرات