رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز افزود: از سوی کادرفنی ، مجید ابویی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید و احسان دهقان منگابادی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۹۶
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز گفت: دعوت از جوانان این شهرستان در رشته دوچرخه سواری به اردوهای مختلف تیم های ملی نشان دهنده سابقه ، ظرفیت و آمادگی ورزشکاران منطقه برای کسب افتخار آفرینی است.

حسن زارع خاطر نشان کرد: علاوه بر دهقان و ابویی که به اردوی تیم های ملی دعوت شده اند قبلا شاهد دعوت سایر ورزشکاران این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی هستیم.

زارع گفت: در شهرستان مهریز 30 هیات ورزشی با 2هزار و 500 ورزشکار بیمه شده فعالیت دارند که رشته دوچرخه سواری در کنار سایر رشته ها در طول سال بر اساس تقویم اجرایی در بخش های مختلف شامل تمرین ، مسابقات و اعزام ها حضور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهریز اظهار داشت: همه هفته روزهای پنجشنبه کاروان صبح و سلامت با حضور افراد علاقمند در رشته دوچرخه سواری در این شهرستان فعالیت می کنند.

وی در پایان گفت: گسترش فرهنگ ورزش و بخصوص ورزش های همگانی جزو برنامه های اصلی این اداره است که با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و فرهنگی انجام می گیرد.

ارسال نظرات