در راستای رفع مشکلات در پایگاه های خواهران و سازماندهی کلیه نیروها در حلقه های صالحین بسیج جامعه زنان با فرماندهان پایگاه های حوزه های خواهران به صورت مجزا دیدار نمود.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۴۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه خوی در دیدار با فرماندهان پایگاه های خواهران که به صورت مجزا در حوزه های خواهران تشکیل شد بسیج را از دستاردهای مهم انقلاب اسلامی عنوان کرد و خدمت در بسیج را افتخار ات بزرگ قلمداد کرد.

خواهر پاسدار لیدا سیرانی افزود: شجاعت ایثار و فداکاری درسی است که بسیج در دفاع ازانقلاب اسلامی و ولایت گرفته و امروز نیز در لبیک به منویات رهبری با تشکیل حلقات صالحین پای درس مربیانی می نشیند تا بار علمی و عرفانی خویش را تقویت کند.

وی گفت: زنان شجاع ما در آن دوران، حماسه سازان گمنامی بودند کهبه عنوان مربی درس شجاعت و ایثار را به فرزندان و همسران خود آموختند و آنان آیینه ی تمام نمای ایثار و از خود گذشتگی هستند که با تقدیم خون پاکشان این مهم را به جهانیان اثبات کردند .

در ادامه هر کدام از فرماندهان مشکلات پایگاه ها و اجرای برنامه ها را بیان نموده و مسئول بسیج جامعه زنان با ذکر حلقه های مورد انتظار در هر پایگاه با توجه به آمار بسیجیان تا حد امکان مشکلات را برطرف و مشکلات خارج از محدوده توانی را قول همکاری و رسیدگی دادند.

ارسال نظرات