خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان با خانواده یکی از رزمندگان مدافع حرم در شهرستان چالدران دیدار کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۳۴۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان آذربایجان غربی به همراه تنی چند از فرماندهان نظامی و روحانیون با حضور در منزل یکی از رزمندگان مدافع حرم ضمن تشکر و قدرانی از صبر و استقامت این خانواده معززبا اهدا لوح تقدیر و کادو ، تجلیل نمود.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای همه مدافعان حرم به تشریح رشادتها ی رزمندگان اسلام در نبرد با تروریستهای تکفیری و داعش پرداخت و گفت :اگر امروز ما در امنیت ، آرامش و رفاه به سر می بریم به برکت رشادتها و ایثار رزمندگان اسلام است که پاداش آنان نزد پروردگار محفوظ است .

حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه هیچ عاملی نمی تواند مومنان را در پیش برد اهداف انقلابی شان مایوس و نا امید کند افزود : مدافعان حرم با وجود دوری از خانواده و فاصله داشتن از وطن در مقابل تروریستهای تکفیری و داعشی ایستادگی نمودند .

وی صبر و استقامت خانواده های مدافع حرم را در واقع نوعی جهاد دانست و ادامه داد: نقش خانواده ها ی رزمندگان مدافع حرم در ایجاد روحیه به رزمندگان بسیار تاثیر گذار می باشد وما به وجود چنین خانواده هایی مومن افتخار می کنیم .

ارسال نظرات