جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج از ارسال 57 اثر به جشنواره رسانه ابوذر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۴۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ رمضان بهزادی جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج در همایش روز قشر بسیج رسانه اظهار داشت:بسیج رسانه در جامعه هدف گرچه ممکن است ازنظر کمی تعدادشان کم اما بسیار باارزش و گرانقدر و مجموعه پرمحتوایی است.

 

وی در ادامه گفت:این جلسه با سه هدف برگزاری برنامه های روز قشر بسیج رسانه،جشنواره ابوذر و تقدیر از برترین ها 57اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره و دیگری تجلیل از برترین عکس های خبری اربعین حسینی که فراخوان آن نیز قبلا اعلام شده بود، برگزار شده است.

 

وی یادآور شد: جشنواره رسانه ای ابوذر حول محورهای تولید ملی اقتصاد مقاومتی،دفاع ازدستاوردهای هسته ای مبارزه با تروریسم و راه های نفوذ دشمن،حجاب و عفاف و آسیب های اجتماعی فراخوان و اثار ارسال شده انتخاب و در این مراسم از آثار و افراد برتر تقدیر میشود.

 

برگزاری کنکره 5400 شهید استان کردستان در سال 97

 

بهزادی در ادامه خواستار همکاری هرچه بیشتر مجموعه بسیجی و انقلابی صدا و سیمای مرکز کردستان شد و گفت: با توجه به برگزاری کنکره 5 هزار و 400 شهید استان کردستان در سال 97 انتظار میرود این کنگره بهتر برگزار و شهدای استان کردستان هرچه بیشتر به مردم معرفی و شناسایی شوند.

 

وی ادامه داد: در همین راستای برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در سال 94 که انعکاس خوبی در استان و کشور داشت، پیش درآمدی برای ورود به کنگره شهدای استان می باشد.

 

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس در امور بسیج؛ معرفی منزلت و جایگاه شهدا را وظیفه اصحاب رسانه و صدا وسیمای استان عنوان کرد و افزود: در این راستا باید منزلت شهدای سرزمین مجاهدت های خاموش در کل کشور و کشورهای همجوار شناخته شده باشد.

 
در ادامه از برترین های جشنواره رسانه ای ابوذر در استان و خبرنگاران برتر توسط سازمان بسیج رسانه کردستان در محل سالن اجتماعات حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سنندج با حضور خبرنگاران، مسئولین، نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز کردستان تجلیل شد.
 

ارسال نظرات