نامه سرگشاده بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:
در کشوری که رییس دولت آن، چندی پیش در باب منشور حقوق شهروندی سخن رانده است، اینطور برخوردهای متناقضی بیانگر تفکرات «قلعه ی حیوانات» است که همه در برابر قانون برابرند ولی برخی برابرترند!
کد خبر: ۸۸۰۴۲۳۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، متن نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر صالحی امیری
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
سلام علیکم

همانطور که مستحضرید امروز در یکی از سایت های خبری حامی دولت، کاریکاتوری منتشر شده است که به یکی از مسئولان کشور توهینی آشکار نموده، پای خود را از بی اخلاقی نیز فراتر گذاشته و پمپاژ تنفر را از حد گذرانده است.

در کشوری که رییس دولت آن، چندی پیش در باب منشور حقوق شهروندی سخن رانده است، اینطور برخوردهای متناقضی بیانگر تفکرات «قلعه ی حیوانات» است که همه در برابر قانون برابرند ولی برخی برابرترند!

توهین آشکار این مدعیان اخلاق گرایی در حالی صورت گرفته است که حضرتعالی چندی پیش گفتید «در جامعه ایران مردم از بداخلاق ها متنفرند و دوران انگ زنی و تخریب و انتقام جویی به سر آمده و اکنون دوران اخلاق گرایی و توجه به فضلیت آغاز شده است.» بر مبنای همین صحبت شما، منتظر برخورد قانونی شما با این رسانه هستیم تا مبادا خدای ناکرده این سوءتفاهم پیش بیاید که شما خلاف گفته های خود عمل می کنید.

آنچه در کاریکاتور موهن بدان پرداخته شده است، از قضا یکی از بهترین دستاوردهای انقلاب به شمار می رود که رهبر معظم انقلاب نیز بارها بر سودبخش بودن آن، تاکید داشته اند. مسکن مهر مردمان بسیاری را صاحب خانه و کاشانه کرد و حدود 2 میلیون نفر را از بی سرپناهی نجات داد و اینطور برخوردی با خدمات دولت های پیشین ظلمی آشکار است.

از شما انتظار داریم علاوه بر اینکه این رسانه را تنبیه و توبیخ کرده، نسخه ای از حقوق شهروندی را نیز مطالعه فرمایید و برای همه ی رسانه ی متبوع خود ارسال کنید تا با دقت بخوانند و از توهین به شهروندان و مسئولان بر مبنای همان اصولی که رییس دولت یازدهم ابلاغ کردند، حتی المقدور عمل نمایند.

و من ا...التوفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما

ارسال نظرات