آیین افتتاحیه و نشست مطبوعاتی دومین جایزه کالاهای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی دوشنبه بیستم دی ماه 95 در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۲۰۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از  ستاد خبری دومین جایزه کالای فرهنگی، نشست خبری این جشنواره با حضور علی فریدونی؛ دبیر و مدیرکل مجامع،تشکل ها و فعالیت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دو تن از داوران جشنواره به منظور تشریح روند اجرایی دومین جایزه کالاهای فرهنگی با حضور خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها ساعت 9:30 صبح دوشنبه 20 دی ماه در محل سالن کنفرانس شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

پس از نشست خبری، مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت 11 با حضور مقامات، مدعوین و هنرمندان در سالن نمایشگاهی شماره یک آغاز می شود.

گفتنی است دومین جایزه کالای فرهنگی با الگوی ایرانی-اسلامی با هدف شناسایی و تقدیر از خلاقان و نوآوران حوزه طراحی و تولید اسباب بازی،کتاب –اسباب بازی و نوشت افزار 20 تا 22 دی ماه سال جاری با همکاری موسسه فرهنگی پارپیرار در مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب با حمایت اداره کل مجامع،تشکل ها و فعالیت های فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
ارسال نظرات