جامعه نباید به سمت اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی برود زیرا تجمل گرایی خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند، انقلاب توسط پا برهنه‌ها شکل گرفت و توسط همین افراد نیز حفظ شد.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۵۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، امام جمعه گلوگاه با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه تصریح کرد: عده‌ای در جهان غرب به خاطر حفظ حجاب به زندان می‌روند و حتی از دانشگاه اخراج می‌شوند اما متاسفانه برخی از زنان ایرانی به راحتی حجاب خود را از دست داده‌اند.
 
حجت‌الاسلام سید ابراهیم میراحمدی به سالروز شهادت امیرکبیر اشاره کرد و گفت: عامل اصلی عقب ماندگی ایران از لحاظ صنعتی بی کفایتی پادشاهان بود و اگر امیرکبیر زنده می‌ماند اصلاحات واقعی علمی و اقتصادی را در ایران ایجاد می‌کرد.

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شیخ نمر خاظر نشان کرد: انقلاب اسلامی محصول خون شهیدان است، همواره باید تابع شهدا باشیم و در این مسیر خیانت نکنیم.

میراحمدی ادامه داد: آبروی نظام در دست مردم و به خصوص مسولان است، مسولان باید مراقب باشند با رفتار و گفتارشان سوژه به دشمن دهند.

وی افزود: شیاطین داخل و خارج کشور دست به دست داده‌اند تا آبروی نظام را ببرند، در موضوع گورخوابی همه رسانه‌های خارجی چهره نظام را گل‌آلود کردند و این همه خدمات را نادیده گرفتند.

امام جمعه گلوگاه خاطر نشان کرد: مبارزات سیاسی اشخاص باید به گونه‌ای باشد که چهره نظام مخدوش نشود البته قرار بر این است که بزرگ‌ترها کوچک‌ترها را نصیحت کنند اما حالا برعکس شده است، مسولان بلند پایه نباید با هم اختلاف داشته باشند و اصل نظام را زیر سوال برند.

میراحمدی با بیان اینکه مردم می‌خواهند جنایت‌کاران و نجومی بگیران محاکمه شوند تاکید کرد: جامعه نباید به سمت اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی برود زیرا تجمل گرایی خطری است که انقلاب اسلامی را تهدید میکند، انقلاب توسط پا برهنه‌ها شکل گرفت و توسط همین افراد نیز حفظ شد.

وی اضافه کرد: مسئولان باید در گفتار و سخنرانی‌ها ادبیات را مراعات کنند و مراقب باشند، ما می‌خواهیم برای دنیا الگو باشیم اما این‌گونه نمی‌توانیم.

امام جمعه گلوگاه گفت: انتقاد باید بجا باشد و نباید الگو بودن نظام را زیر سوال ببرد، تقوای سیاسی، دینی و انقلابی در برخی مسولان وجود ندارد که اینگونه صحبت‌ها را می‌گویند.

میراحمدی بیان کرد: من انتقادهای شدید و غلیظی به رفتار دولت دارم زیرا از لحاظ اشتغال‌زایی برای این منطقه کاری نکرده است، اما اصل نظام را نباید زیر سوال برد.

وی در پایان افزود: ترور دانشمندان هسته‌ای کشور توسط دشمنان حاکی از ان است که دشمن در مبارزه با پیشرفت‌های علمی ما نا امید شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها