یک کارشناس دینی:

تکلیف گرایی و مسئولیت پذیری از مهمترین مولفه های جوانان انقلابی است

بوشهر ـ یک کارشناس دینی گفت: تهدی نفس، داشتن بصیرت و آگاهی جوانان، ورزش، تکلیف گرایی و مسئولیت پذیری از مهمترین مولفه هایی است که رهبری به آن در جمع جوانان اشاره کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۱۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبر گزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام سروش مزارعی در جمع کارکنان ناحیه بوشهر با اشاره به سالروز خونین 16دی، گفت: حماسه خونین 16 دی حرکتی از جوانان بود که موجب خلق حماسه ای در تاریخ شد.

مزارعی افزود: امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مولفه هایی برای جوانان مطرح کرده اند که مسیر هدایت آنان را نشان می دهد.

وی اظهار کرد: تهدی نفس، داشتن بصیرت و آگاهی جوانان، ورزش، تکلیف گرایی و مسئولیت پذیری از مهمترین مولفه هایی است که رهبری به آن در جمع جوانان اشاره کرده است.

این مبلغ دینی بیان کرد: آگاهی جوانان نسبت به سیاست های داخلی و بین المللی و جریانات سیاسی باعث فهم سیاسی می شود که این موضوع را می توان در نگارش نامه ارسالی مقام معظم رهبری  به جوانان غربی دید.

وی عنوان کرد: فهم سیاسی غیر از سیاسی کاری و دست خوش سیاسیون است و موجب می شود تا سمت سیاسی کاری نرویم و با هوشیاری کامل عمل کینم.

مزارعی ابراز کرد: جوانانی که در پایگاه های مقاومت بسیج حضور دارند باید به آنها تکلیف گرایی و مسئولیت پذیری آموزش داده شود تا بدانند که نسبت به نظام و انقلاب مسئول هستند.

در پایان این مراسم از تعامل و همکاری فرمانده ناحیه بوشهر با حوزه نمایندگی تقدیر شد. انتهای پیام/

ارسال نظرات