خبرهای داغ:
مستند"از تبار حبیب" با تدوینگری و کارگردانی مصطفی کوچکی پاسدار سپاه استان قم، لوح افتخار فیلم داستانی نیمه بلند در جشنواره فیلم عمار را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۸۰۴۱۰۹
|
۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
در جشنواره عمار در بخش داستانی نیمه بلند لوح افتخار را از آن خود کرد

مصطفی کوچکی نوه شهید احمد کوچکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، در این باره اظهار داشت: شهید احمد کوچکی مسن ترین شهید هشت سال دفاع مقدس می باشد که از خاطرات زندگانی او برای تهیه فیلم کوتاه داستانی از تبار حبیب استفاده کرده ایم.

وی افزود: روستای چوپوقلوی همدان محل زندگی شهید احمد کوچکی و مکان فیلم برداری این مستند کوتاه بوده است که برای تهیه این هفده دقیقه، سه ماه نوشتن فیلم نامه، نه روز تصویر برداری و 45 روز تدوین به طول انجامیده است.
 
وی از احمد کوچکی به عنوان حبیب بن مظاهر دفاع مقدس نام برد و گفت: به همین علت این فیلم کوتاه را از تبار حبیب نام گذاری کرده ایم.

  در جشنواره عمار در بخش داستانی نیمه بلند لوح افتخار را از آن خود کرد

این پاسدار ساه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به استفاده از فیلم نامه ای ساده در این اثر هنری یادآور شد و گفت: مخاطبین هنگام دیدن فیلم کوتاه از تبار حبیب رابطه یی نزدیک و عاطفی با مفهوم این فیلم برقرار می کنند.

وی در آخر به ارزشی بودن این مستند اشاره کرد و گفت: این مستند در جشنواره های مختلفی مثل جشنواره مهاجرانه ها، جشنواره استان مرکزی، جشنواره نیرو های مسلح کشوری صاحب رتبه شده است و امسال نیز لوح افتخار فیلم داستانی نیمه بلند در جشنواره فیلم عمار را به خود اختصاص داد.

در جشنواره عمار در بخش داستانی نیمه بلند لوح افتخار را از آن خود کرد
ارسال نظرات