دفاع از حریم و حرم ولایت و پاسداشت و حضانت از مقدسات از جمله دلایل کمک و حمایت مردم عزیز ما به جبهه مقاومت و مردم مظلوم و ستم‌دیده سوریه است.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۹۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرمانده سپاه بابلسر ادامه داد: از آنجایی که این امر میسر نیست کمک به محور مقاومت برای امت حزب‌الله این فرصت را میسر کرده که به این شکل به تقویت جبهه مقاومت در نبرد با این غده سرطانی کمک و مساعدت شود.

 سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین‌نژاد اظهار داشت: رسم فتوت و جوانمردی ایجاب می‌کند که برادر و خواهر دینی خود را حتی فراتر از مرزهای کشورمان نیز کمک و یاری کنیم.

وی افزود: یکی از آرزوها و باورهای قلبی ما حذف و نابودی رژیم نامشروع اسراییل بوده و بسیار آرزومندیم که خود در این کارزار حضور داشته باشیم.

حسین‌نژاد با بیان اینکه وضعیت و شرایط مردم سوریه در حال حاضر بسیار نامطلوب است تصریح کرد: امت شهیدپرور و ولایت‌مدار ما هیچ‌گاه نخواهند پذیرفت که برادران و خواهران دینی آنان از کمبود ابتدایی‌ترین وسایل زندگی در رنج و مضیقه باشند و علاوه بر درد از دست دادن عزیزان مشقت آوارگی را نیز حس کنند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری مردم شهیدپرور، دستگاه‌های اجرایی و پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر شهرستان بابلسر کمک‌هایی شامل هزار و 500 قوطی کنسرو ماهی، 240 عداد کنسرو لوبیا، 730 کیلو برنج، 2.5 تن آرد، تعداد قابل توجه‌ای لباس گرم و همچنین تعداد 100 کارتن انواع کیک و کلوچه و انواع شوینده و مقادیر زیادی از سایر مایحتاج اولیه برای برادران و خواهران ما به استعداد هشت دستگاه خودرو به سپاه کربلا مازندران جهت انتقال به سوریه ارسال شد.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: امروز مردم و مسئولان شهرستان بابلسر همچون زمان دفاع مقدس در قالب ستاد پشتیبانی، این اجناس را برای کاستن مصائب و مشکلات مردم رنج‌ دیده سوریه به آنان تقدیم می‌کنند.

حسین‌نژاد تصریح کرد: دفاع از حریم و حرم ولایت و پاسداشت و حضانت از مقدسات از جمله دلایل کمک و حمایت مردم عزیز ما به جبهه مقاومت و مردم مظلوم و ستم‌دیده سوریه است.

وی تاکید کرد: این امر برای ما از نظر دینی واجب بوده و این کمک در واقع عمل به دستور خداوند، پیامبر اسلام(ص) و ائمه اطهار(ع) برای دستگیری از برادران و خواهران مومنی است که نیاز مبرم به دست‌گیری دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها