کاظمی با بیان اینکه نباید دنبال کسانی باشیم که ساخته شهدای هسته‌ای را تخریب کنند و از بین ببرند، اظهار کرد: امروز وقت آن است که دست یکدیگر را بگیریم و به فرمایشات رهبری عمل کنیم.
کد خبر: ۸۸۰۴۰۷۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهدای مدافعان حرم برای اسلام، دین، قرآن و خاندان اهل بیت جنگیدند، بیان کرد: شهدای مدافعان حرم به ما دفاع از ولایت‌فقیه و اهل بیت(ع) آموختند.

حجت‌الاسلام محمد کاظمی در یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل در پارک ملل این شهرستان، اظهار کرد: سربازان مازندرانی انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی تا حماسه خان‌طومان خوش درخشیدند و همیشه از این دیار به نیکی یاد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهدا انقلاب اسلامی مانند اهل کوفه نیستند که پشت امامشان را خالی کنند، افزود: یکی از مسائل دین‌داری قوّت، مروت، پایداری و شجاعت است.

کاظمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم هیچگاه نمی‌گذارند به حریم اهل بیت(ع) تجاوز شود، ادامه داد: جبهه سوریه مشتاق فرزندان ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا و مدافعان مازندرانی حرم حماسه بی‌نظیری در خان‌طومان خلق کردند، خاطرنشان کرد: اگر آنهایی که دیروز به ما طعنه می‌زدند بچه‌های مدافع حرم را در سوریه جا گذاشتید باید بدانند ما آنها را در آنجا «کاشتیم» و این خواسته خود شهدا بود.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند بنده به مذاکرات خوش‌بین نیستم اما برخی‌ها بر مذاکرات با غربی‌ها اصرار کردند، اضافه کرد: پوتین رئیس جمهور روسیه بر قدرت بی‌نظیر ولایت‌فقیه ایران اسلامی اذعان دارد.

کاظمی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم به ما عزت دادند و ولایت‌پذیری را به ما آموزش دادند، افزود: شهدای مدافع حرم بنده خدا بودند اما امروز برخی‌ها بنده دنیا هستند.

وی بیان کرد: برخی‌ها در فضای مجازی به شهید بلباسی طعنه می‌زنند که در حق کودک خود «زینب» ظلم کرده اما این عده افراد باید بدانند شهید بلباسی‌ها رفتند و فرزندان خود را به ولایت‌فقیه سپردند تا ما در امنیت و آرام باشند.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تعداد زیادی از بچه‌های مازندران برای دفاع حرم ثبت‌نام کرده بودند که شهادت نصیب تعدادی از مدافعان شد، تصریح کرد: از مجالس شهدا نباید ابزاری استفاده شود و همه مسؤولان باید خدمتگزار مردم باشند.

کاظمی با بیان اینکه نباید دنبال کسانی باشیم که ساخته شهدای هسته‌ای را تخریب کنند و از بین ببرند، اظهار کرد: امروز وقت آن است که دست یکدیگر را بگیریم و به فرمایشات رهبری عمل کنیم.

وی ادامه داد: امروز به تحریم‌های مجدد مبتلا شدیم و نباید بیشتر از این فریب دشمن را بخوریم.

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز هوای حلب و سوریه بسیار سرد است و مدافعان حرم نیازمند حمایت‌های ملت ایران و مردم ولایت‌مدار مازندران هستند.

کاظمی با بیان اینکه فریادهای «الله اکبر جانم فدای رهبر» شهید محمود رادمهر در پشت بیسیم هیچگاه خاموش نمی‌شد و دلاورانه جنگید، گفت: امروز رادمهرهایی در کشور وجود دارند که لرزه بر اندام دشمنان می‌اندازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها